Kívül-belül megújulva várja újra vásárlóit a Klauzál téri SPAR
Teljes körű felújítás után nyitja meg újra kapuit a SPAR szupermarket az ugyancsak megújult és modernizált Klauzál téri vásárcsarnokban. Az üzlet minden területen korszerű berendezéssel és technikával, a korábbinál szélesebb árukínálattal, nem utolsósorban pedig gyönyörű környezetben várja a vásárlókat.
A SPAR Magyarország 2003-ban nyitotta meg üzletegységét a Klauzál téri vásárcsarnokban, a 7. kerület szívében, és az elmúlt hónapok folyamán az áruház együtt újult meg a piac egész épületével. Az átfogó felújítási és átépítési munkálatok eredményeként a vásárlókat egy modern, tágas és könnyen átlátható piactér várja, amely megtartotta az 1897-ben épült klasszikus vásárcsarnok valamennyi sajátos belsőépítészeti jegyét. A megszépült piacon így valódi élmény a bevásárlás, miközben a látogatók mindent egy helyen be tudnak szerezni.
A piac területén található SPAR szupermarket az alapoktól épült újra, 430 millió forintos beruházás keretében. Az áruház – mely a korábbival ellentétben zárt térben kapott helyet, így jobban elkülönül a piactól – a legújabb SPAR belsőépítészeti és boltberendezési koncepció alapján került kialakításra, energiatakarékos LED világítással, valamint korszerű, környezetbarát hűtéstechnikai rendszerrel.
A SPAR szupermarket széles, több ezer árucikket tartalmazó kínálatában megtalálhatóak a kedvező árú SPAR sajátmárkás cikkek és a kiváló márkatermékek, valamint a vállalat saját húsüzeméből származó, ellenőrzött minőségű friss hús termékek is. Újdonságként megjelentek a helyben sütött pékáruk és az úgynevezett convenience termékek is. Az áruház 702 m2-es eladótérrel, 31 munkatárssal, szakértő kiszolgálással és vonzó akciókkal várja a vásárlókat.
Az üzlet elérhetősége és nyitvatartása:
1072, Budapest, Klauzál tér 11.
H-Szo: 6:30–21:00, V: 6:30-18:00
Kapcsolódó cikkeink
Korszerű logisztikai központot nyitott a SPAR Horvátországban
Október 9-én új logisztikai központot nyitott a SPAR a horvátországi…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >