Kívül-belül megújulva várja újra vásárlóit a Klauzál téri SPAR
Teljes körű felújítás után nyitja meg újra kapuit a SPAR szupermarket az ugyancsak megújult és modernizált Klauzál téri vásárcsarnokban. Az üzlet minden területen korszerű berendezéssel és technikával, a korábbinál szélesebb árukínálattal, nem utolsósorban pedig gyönyörű környezetben várja a vásárlókat.
A SPAR Magyarország 2003-ban nyitotta meg üzletegységét a Klauzál téri vásárcsarnokban, a 7. kerület szívében, és az elmúlt hónapok folyamán az áruház együtt újult meg a piac egész épületével. Az átfogó felújítási és átépítési munkálatok eredményeként a vásárlókat egy modern, tágas és könnyen átlátható piactér várja, amely megtartotta az 1897-ben épült klasszikus vásárcsarnok valamennyi sajátos belsőépítészeti jegyét. A megszépült piacon így valódi élmény a bevásárlás, miközben a látogatók mindent egy helyen be tudnak szerezni.
A piac területén található SPAR szupermarket az alapoktól épült újra, 430 millió forintos beruházás keretében. Az áruház – mely a korábbival ellentétben zárt térben kapott helyet, így jobban elkülönül a piactól – a legújabb SPAR belsőépítészeti és boltberendezési koncepció alapján került kialakításra, energiatakarékos LED világítással, valamint korszerű, környezetbarát hűtéstechnikai rendszerrel.
A SPAR szupermarket széles, több ezer árucikket tartalmazó kínálatában megtalálhatóak a kedvező árú SPAR sajátmárkás cikkek és a kiváló márkatermékek, valamint a vállalat saját húsüzeméből származó, ellenőrzött minőségű friss hús termékek is. Újdonságként megjelentek a helyben sütött pékáruk és az úgynevezett convenience termékek is. Az áruház 702 m2-es eladótérrel, 31 munkatárssal, szakértő kiszolgálással és vonzó akciókkal várja a vásárlókat.
Az üzlet elérhetősége és nyitvatartása:
1072, Budapest, Klauzál tér 11.
H-Szo: 6:30–21:00, V: 6:30-18:00
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >