Kívül-belül megújulva várja újra vásárlóit a Klauzál téri SPAR
Teljes körű felújítás után nyitja meg újra kapuit a SPAR szupermarket az ugyancsak megújult és modernizált Klauzál téri vásárcsarnokban. Az üzlet minden területen korszerű berendezéssel és technikával, a korábbinál szélesebb árukínálattal, nem utolsósorban pedig gyönyörű környezetben várja a vásárlókat.
A SPAR Magyarország 2003-ban nyitotta meg üzletegységét a Klauzál téri vásárcsarnokban, a 7. kerület szívében, és az elmúlt hónapok folyamán az áruház együtt újult meg a piac egész épületével. Az átfogó felújítási és átépítési munkálatok eredményeként a vásárlókat egy modern, tágas és könnyen átlátható piactér várja, amely megtartotta az 1897-ben épült klasszikus vásárcsarnok valamennyi sajátos belsőépítészeti jegyét. A megszépült piacon így valódi élmény a bevásárlás, miközben a látogatók mindent egy helyen be tudnak szerezni.
A piac területén található SPAR szupermarket az alapoktól épült újra, 430 millió forintos beruházás keretében. Az áruház – mely a korábbival ellentétben zárt térben kapott helyet, így jobban elkülönül a piactól – a legújabb SPAR belsőépítészeti és boltberendezési koncepció alapján került kialakításra, energiatakarékos LED világítással, valamint korszerű, környezetbarát hűtéstechnikai rendszerrel.
A SPAR szupermarket széles, több ezer árucikket tartalmazó kínálatában megtalálhatóak a kedvező árú SPAR sajátmárkás cikkek és a kiváló márkatermékek, valamint a vállalat saját húsüzeméből származó, ellenőrzött minőségű friss hús termékek is. Újdonságként megjelentek a helyben sütött pékáruk és az úgynevezett convenience termékek is. Az áruház 702 m2-es eladótérrel, 31 munkatárssal, szakértő kiszolgálással és vonzó akciókkal várja a vásárlókat.
Az üzlet elérhetősége és nyitvatartása:
1072, Budapest, Klauzál tér 11.
H-Szo: 6:30–21:00, V: 6:30-18:00
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >