Kivonulhat a Tesco az amerikai piacról
Mélyreható vizsgálatot kezd a Tesco veszteséges amerikai érdekeltségeinél (Tesco Fresh & Easy lánc), amely, úgy tűnik, nem tudja állni a versenyt az amerikai láncokkal. A társaság vezérigazgatója szerint ez azt is eredményezheti, hogy a világ 3. legnagyobb áruházlánca elhagyja az amerikai piacot.
„Arra jutottunk, hogy az amerikai érdekeltségek a jelenlegi formában nem tudnak megfelelő időn belül elfogadható nyereséget hozni a részvényeseknek. Elég valószínű, hogy amerikai jelenlétünk véget ér” – jelentette ki a vezérigazgató, Phil Clarke.
A Tesco a francia Carrefour és az amerikai piacvezető Wal-Mart után a harmadik helyen áll a világon forgalmát tekintve. (Népszabadság Online, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >