Kivonul Magyarországról a Kofola
A 2007 májusi hazai induláskor a forgalmazó cseh-lengyel közös vállalat rövid távon 3-4 százalékos piacrészesedést szeretett volna elérni, ezzel szemben tavalyi mérlegük 369 millió forintos negatívum volt.
Nemrég fejeződött be a
Hoop-Kofola egyesülése, az újonnan létrejött
1,4 z³oty árbevételű cég a magyarországi
kilépéssel együtt azt is bejelentette, hogy 200
millió zloty értékben tervez akvizíciókat
Lengyelországban, Csehországban és
Ororszországban. Terveik szerint két-három éven
belül meghatározó részesedést
szereznek ezeken a piacokon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >