Kivonul a Pepco Ausztriából
A Pepco Group bejelentette, hogy kivonul az osztrák piacról, mivel nem várható elegendő nyereség a számukra az országban.
A vállalat közleménye szerint „a csoport a mai napon arra a következtetésre jutott, hogy beszünteti a tevékenységét Ausztriában, mivel nem látja előre, hogy az osztrák piac eléri a várt hozamszintet” – idézi a cég közleményét a Reuters.
A Pepco Group, amely a Pepco, Poundland és Dealz márkákat birtokolja és a lengyel tőzsdén jegyzett, 2021 szeptemberében lépett be az osztrák piacra, és azóta 73 üzletet nyitott az országban. Azonban most úgy döntöttek, hogy visszavonulnak az országból, hogy javítsák a vállalat 2024-re vonatkozó cash flow-ját és a jövedelmezőségüket.
A cég hangsúlyozza, hogy az Ausztriából való kivonulás lehetővé teszi, hogy más piacokra összpontosítsanak, ahol nagyobb nyereséget érhetnek el. Ez a döntés a vállalat stratégiai terveinek része, és azért született, hogy optimalizálják a tevékenységeiket és maximalizálják a jövedelmezőségüket. A Pepco Group jelenleg december végén 4832 üzlettel rendelkezik, és továbbra is fókuszál azokra a piacokra, ahol a legjobb eredményeket érheti el.
Kapcsolódó cikkeink
Vegetáriánus szakácsképzés indul jövőre Ausztriában
2025 elején a vegetáriánus gasztronómiára szakosodott szakácsképzés indul Ausztriában. Bár a…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >