Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból – jelentette be a vállalat egy rövid Instagram bejegyzésben.
A Közel-Keleten 16 országban 320 üzletet üzemeltető kereskedő Ománban működő üzleteit az Egyesült Arab Emírségek székhelyű Majid Al Futtaim veszi át és működteti a HyperMax márkanév alatt. Az új márka a Szultánság 11 pontján lesz jelen, kiemelt figyelmet fordítva a helyi munkaerő alkalmazására és beszerzésre.
Bár a kivonulás pontos okát a vállalat nem közölte, a régiós feszültségek és a BDS mozgalom által indított bojkottkampányok valószínűsíthetően szerepet játszottak a döntésben.
A Carrefour 2024 novemberében Jordániából is kivonult.
Spanyolországban együttműködik a Just Eat-tel
Spanyolországban a kereskedő a Just Eat-tel együttműködve bővíti házhoz-szállítási szolgáltatását, amely Madridban indult, de a tervek szerint hamarosan más városokban is elérhető lesz. A szolgáltatás keretében több mint 4500 termék, köztük friss élelmiszerek, szépségápolási és háztartási cikkek rendelhetők akár 30 percen belüli kiszállítással. Az együttműködés kiegészíti a Carrefour Glovo és az Uber Eats platformokkal meglévő együttműködéseit.
Átfogó hűségprogram Franciaországban
Franciaországban a Carrefour új, átfogó hűségprogramot indított, amely egységes kedvezményeket kínál az üzletekben, a webáruházban és további szolgáltatásokra, például az utazási és pénzügyi termékekre vonatkozóan is. A program célja az ügyfélhűség és a vásárlási gyakoriság növelése, valamint az egészségesebb és fenntartható élelmiszerválasztás ösztönzése. A résztvevők éves szinten átlagosan 45 eurós megtakarítást érhetnek el, miközben a Carrefour nagyobb vásárlási aktivitást remél a programtól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >