Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból – jelentette be a vállalat egy rövid Instagram bejegyzésben.
A Közel-Keleten 16 országban 320 üzletet üzemeltető kereskedő Ománban működő üzleteit az Egyesült Arab Emírségek székhelyű Majid Al Futtaim veszi át és működteti a HyperMax márkanév alatt. Az új márka a Szultánság 11 pontján lesz jelen, kiemelt figyelmet fordítva a helyi munkaerő alkalmazására és beszerzésre.
Bár a kivonulás pontos okát a vállalat nem közölte, a régiós feszültségek és a BDS mozgalom által indított bojkottkampányok valószínűsíthetően szerepet játszottak a döntésben.
A Carrefour 2024 novemberében Jordániából is kivonult.
Spanyolországban együttműködik a Just Eat-tel
Spanyolországban a kereskedő a Just Eat-tel együttműködve bővíti házhoz-szállítási szolgáltatását, amely Madridban indult, de a tervek szerint hamarosan más városokban is elérhető lesz. A szolgáltatás keretében több mint 4500 termék, köztük friss élelmiszerek, szépségápolási és háztartási cikkek rendelhetők akár 30 percen belüli kiszállítással. Az együttműködés kiegészíti a Carrefour Glovo és az Uber Eats platformokkal meglévő együttműködéseit.
Átfogó hűségprogram Franciaországban
Franciaországban a Carrefour új, átfogó hűségprogramot indított, amely egységes kedvezményeket kínál az üzletekben, a webáruházban és további szolgáltatásokra, például az utazási és pénzügyi termékekre vonatkozóan is. A program célja az ügyfélhűség és a vásárlási gyakoriság növelése, valamint az egészségesebb és fenntartható élelmiszerválasztás ösztönzése. A résztvevők éves szinten átlagosan 45 eurós megtakarítást érhetnek el, miközben a Carrefour nagyobb vásárlási aktivitást remél a programtól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Több száz termék árát csökkentette mintegy 40%-kal a spanyol DIA
A spanyol DIA szupermarket-lánc több mint 200 termék árát csökkentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >