Kivonják a Coke Zero-t a hazai McDonald’s-okból
Kivonja a Coca-Cola Zero nevű terméket a hazai McDonald's éttermek kínálatából a Coca-Cola Magyarország. Állítólag egyszerűen csak portfoliót optimalizál a gyorsétterem, a fogyasztási adatokról pedig nem beszélnek.
“Ez a McDonald's Magyarország és a Coca-Cola Magyarország közös döntése volt. A portfólióoptimalizálás és a működési hatékonyság növelése érdekében hoztuk meg ezt a döntést” – válaszolta az Indexnek Szabó Ibolya, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője. A Coke Zero továbbra is kapható lesz boltokban és vendéglőkben, tette hozzá.
A hírt a McDonald’s is megerősítette az Index megkeresésére, de egyik cég sem adott egyértelmű választ arra, hogy a termékforgalmazás megszüntetésében mennyire játszott szerepet az, hogy esetleg nem olyan népszerű itthon a Coca-Cola Zero, mint más országokban. Szabó Ibolya annyit azért elárult, hogy a szénsavas üdítők piacán a light-kategóriában az elsősorban nőkre pozicionált Coca-Cola Light piacvezető, a férfiakra pozicionált Coke Zero pedig a második – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >