Kivonják a Coke Zero-t a hazai McDonald’s-okból
Kivonja a Coca-Cola Zero nevű terméket a hazai McDonald's éttermek kínálatából a Coca-Cola Magyarország. Állítólag egyszerűen csak portfoliót optimalizál a gyorsétterem, a fogyasztási adatokról pedig nem beszélnek.
“Ez a McDonald's Magyarország és a Coca-Cola Magyarország közös döntése volt. A portfólióoptimalizálás és a működési hatékonyság növelése érdekében hoztuk meg ezt a döntést” – válaszolta az Indexnek Szabó Ibolya, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője. A Coke Zero továbbra is kapható lesz boltokban és vendéglőkben, tette hozzá.
A hírt a McDonald’s is megerősítette az Index megkeresésére, de egyik cég sem adott egyértelmű választ arra, hogy a termékforgalmazás megszüntetésében mennyire játszott szerepet az, hogy esetleg nem olyan népszerű itthon a Coca-Cola Zero, mint más országokban. Szabó Ibolya annyit azért elárult, hogy a szénsavas üdítők piacán a light-kategóriában az elsősorban nőkre pozicionált Coca-Cola Light piacvezető, a férfiakra pozicionált Coke Zero pedig a második – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >