Kivonják a Coke Zero-t a hazai McDonald’s-okból
Kivonja a Coca-Cola Zero nevű terméket a hazai McDonald's éttermek kínálatából a Coca-Cola Magyarország. Állítólag egyszerűen csak portfoliót optimalizál a gyorsétterem, a fogyasztási adatokról pedig nem beszélnek.
“Ez a McDonald's Magyarország és a Coca-Cola Magyarország közös döntése volt. A portfólióoptimalizálás és a működési hatékonyság növelése érdekében hoztuk meg ezt a döntést” – válaszolta az Indexnek Szabó Ibolya, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője. A Coke Zero továbbra is kapható lesz boltokban és vendéglőkben, tette hozzá.
A hírt a McDonald’s is megerősítette az Index megkeresésére, de egyik cég sem adott egyértelmű választ arra, hogy a termékforgalmazás megszüntetésében mennyire játszott szerepet az, hogy esetleg nem olyan népszerű itthon a Coca-Cola Zero, mint más országokban. Szabó Ibolya annyit azért elárult, hogy a szénsavas üdítők piacán a light-kategóriában az elsősorban nőkre pozicionált Coca-Cola Light piacvezető, a férfiakra pozicionált Coke Zero pedig a második – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >