Kivonja a forgalomból saját márkás tejének műanyag csavaros kupakjait az Aldi Denmark
Kivonta a forgalomból saját márkás tejének és tejszínének műanyag csavaros kupakjait a dán Aldi. A lépés évente 25 tonnával csökkenti a cég műanyag szemét-termelését.
A kereskedőlánc nemrég zacskóállományát is lecserélte újrahasznosított, vastag plasztik táskákra. „Azáltal, hogy kivontuk a forgalomból a műanyag kupakokat, újabb lépést tettünk a helyes irányba”, hangsúlyozta Katrine Milman, a dán Aldi CSR-vezetője, majd hozzátette: „Nagyon fontos, hogy kizárólag újrahasznosított műanyagokat használjunk, és ne telítsük a piacot új műanyag termékekkel.”
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >