Kivezette az Aldi US a műanyag bevásárlószatyrokat és a bolti hűtésben a természetes hűtőközegek felé fordul
Az idei évben az élelmiszerlánc tervei szerint környezetbarát hűtőközegeet vásárol valamennyi új és átalakított üzletébe, a meglévő üzletekben pedig alacsony globális felmelegedési potenciállal (GWP) rendelkező hűtőközegekre vált.
Az Aldi január 10-én közölte, hogy még 2022-ben tett ígéretét beváltva nem kínál többé műanyag bevásárlótáskákat amerikai üzleteiben, miután elérte célját és 2023 végére kivezette a több mint 2300 amerikai üzletből álló hálózatának működéséből a műanyag bevásárlótáskákat. Ezzel a lépéssel a diszkontlánt évente közel 4400 tonna, azaz nagyjából 9 millió font műanyag hulladéklerakókba kerülését akadályozza meg.
A diszkontáruház emellett 2035 végéig természetes hűtőközegekre alkalmazására áll át. A vállalat az idei évtől kezdve azt tervezi, hogy minden új és átalakított üzletét környezetbarát hűtőközegekkel szereli fel, valamint a meglévő üzletekben olyan hűtőközegek használatát vezeti be, amelyeknek alacsony a globális felmelegedési potenciálja. Az élelmiszerkereskedő e vonatkozó célkitűzésének megfogalmazását több mint 600 üzletben környezetbarát hűtőközegek bevezetése előzte meg, aminek köszönhetően éves szinten közel 60%-kal sikerült csökkentenie a potenciális szén-dioxid-kibocsátást.
A két intézkedéssel a diszkontlánc célja, hogy újabb lépéseket tegyen fenntarthatósági célkitűzéseinek elérése felé, miközben az élelmiszeripar egésze egyre nagyobb erőkkel összpontosít a bolygó védelmére.
Kapcsolódó cikkeink
Örök életű mérgek – az ételcsomagolások új kockázata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági díjat kapott az Edeka Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mercedes-Benz átadta Európa legmodernebb világítástechnikai tesztközpontját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >