Kiváló minőségű tejtermékek minden napra
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval. A vállalat négy magyarországi gyárába évente 400 millió liter tej érkezik be, amelyet 1200 dolgozó közreműködésével dolgoznak fel. A márka hosszú évek óta meghatározó szereplője a hazai tejiparnak, és ezt erősíti tovább a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy, mely már hat Mizo terméken is megtalálható.
„A Mizo márka régóta ismert a fogyasztók körében, de a KMÉ-védjeggyel szerettük volna még inkább megerősíteni a bizalmat és a minőség iránti elkötelezettségünket”
– mondta Csósza Beáta, a Sole-Mizo Zrt. kiemelt minőségbiztosítási vezetője.
Milyen termékek kapták meg a KMÉ-védjegyet?
Jelenleg a Sole-Mizo Zrt. hat Mizo terméke büszkélkedhet a minőségi tanúsítvánnyal:
- 3 – féle Mizo UHT tej
- 2 – féle Mizo trappista sajt
- 1 Mizo félzsíros rögös túró
A vállalat célja, hogy a jövőben további tejtermékekre is kiterjessze a minősítést, hiszen a védjegy nemcsak elismerés, hanem garancia is a fogyasztók számára.
Hogyan nyerhető el a KMÉ-védjegy?
A KMÉ-védjegy megszerzése szigorú ellenőrzési folyamaton alapul. A teljes gyártási lánc – a csomagolóanyag beérkezésétől kezdve a késztermék előállításán és raktározásán át a kiszállításig – folyamatos felügyelet alatt áll.
„Nem elég egyszer megfelelni a KMÉ követelményeinek. Minden nap úgy dolgozunk, mintha újra és újra bizonyítanunk kellene. A minőségellenőrzés minden egyes lépésben jelen van”
– magyarázta Csósza Beáta.
A védjegy megszerzése bizonyíték arra, hogy a Sole-Mizo termékei folyamatosan és garantáltan magas színvonalat képviselnek.
A védjegy előnyei a fogyasztók és a gyártók számára
A vásárlók egyre tudatosabban választanak tejtermékeket, és egy minőségi tanúsítvány nagyban befolyásolja a döntésüket.
„A KMÉ-védjegy birtokában a fogyasztók nagyobb bizalommal fordulnak a termékeink felé, hiszen tudják, hogy ez egy ellenőrzött, magas minőségű terméket jelent”
– tette hozzá Csósza Beáta.
A Sole-Mizo Zrt. szerint a védjegy nemcsak a fogyasztók számára jelent garanciát, hanem a gyártóknak is megéri törekedni rá. „Tehát ezért tudom ajánlani más gyártóegységeknek is a KMÉ-védjegy használatát, így hat védjegy tulajdonosként, mert a fogyasztók számára ez egy hozzáadott előnyt jelent” – hangsúlyozta a minőségbiztosítási vezető.
A Sole-Mizo Zrt. továbbra is a minőségre és a folyamatos fejlődésre összpontosít, a termékei pedig minden nap megfelelnek a legmagasabb elvárásoknak.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >A fenntartható közétkeztetés áll a Közétkeztetési Szakácsverseny fókuszában
Idén tizedik alkalommal rendezik meg a Közétkeztetési Szakácsversenyt (KÖSZ), ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >