Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein
A Nádudvari Élelmiszer Kft. elkötelezett a kiváló minőség iránt – ezt bizonyítja a KMÉ-védjegy is.
A Nádudvari Élelmiszer Kft. története messze túlmutat a 2007-es alapításán. A vállalat gyökerei az 1960-as és 70-es évekbe nyúlnak vissza, amikor a tejüzemben és a húsüzemben már javában folyt a gyártás. Az évtizedek alatt megszerzett tapasztalat és a folyamatos fejlesztések eredményeként ma a Nádudvari márka a magyar élelmiszeripar egyik meghatározó szereplőjévé vált. Termékkínálatában egyaránt helyet kapnak a hagyományos, valamint az egészségtudatos és speciális étrendet követő fogyasztók igényeit kielégítő élelmiszerek.
A vállalat egyik legismertebb terméke a Nádudvari Túró, amely évek óta töretlen népszerűségnek örvend. Emellett a cég 2010-ben elindított Mirelit üzletága is jelentős bővülést hozott, tovább erősítve a Nádudvari pozícióját a magyar élelmiszerpiacon, csakúgy, mint a néhány éve bevezetett gyümölcsjoghurtok.
KMÉ-védjegy: az elköteleződés szimbóluma
A minőség iránti elköteleződés szellemében a Nádudvari Élelmiszer Kft. több termékével is megszerezte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal kezdeményezésére létrejött Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. Nagy Krisztina, a vállalat marketing managere szerint a Nádudvari 25%-os tejföl és a Fitness Túró KMÉ-védjeggyel ellátott termékek azontúl, hogy megfelelnek a szigorú követelményeknek, a védjegy által kiemelkednek a polci kínálatból.
A védjegy megszerzéséhez a Nádudvari termékek gyártástechnológiája már eleve minden elvárásnak megfelelt. A túrógyártás például az egyik legmodernebb technológiával történik Magyarországon, így külön beruházásokra sem volt szükség.
Vásárlói elvárások és tudatosság
A mai vásárlók egyre inkább a minőségi, egészségtudatos termékeket keresik, és a KMÉ-védjegy a minőség szimbólumaként segíti őket a döntésben. „A védjegy hitelesíti a termékeinket a fogyasztók számára, megkönnyítve ezzel a vásárlást” – fogalmazott Nagy Krisztina. A vásárlók bizalmát erősíti, hogy a termékek minőségét folyamatosan független, akkreditált laboratóriumok vizsgálják, ezzel is garantálva az élelmiszerbiztonságot.
Innováció és fenntarthatóság
A Nádudvari Élelmiszer Kft. a tradíció mellett nagy hangsúlyt fektet az innovációra is. Bora Lilla, a vállalat laborvezető-higiénikusa elmondta, hogy a Nádudvari Fitness Túró gyártása során alkalmazott zárt technológia nemcsak a mikrobiológiai megfelelőséget biztosítja, hanem hosszabb fogyaszthatósági időt is garantál. Az ilyen innovációk hozzájárulnak a vásárlói elégedettség növeléséhez és a termékek versenyképességéhez.
„A minőség nálunk nem trend kérdése, hanem állandó”
– tette hozzá Bora Lilla. Ezért is kiemelten fontos, hogy a termékek a legmagasabb szintű minősítéseket kapják meg. A KMÉ-védjegy megszerzése nemcsak a fogyasztók számára nyújt garanciát, hanem a vállalat elkötelezettségét is bizonyítja a minőség iránt.
Miért érdemes KMÉ-védjegyes termékeket választani?
A KMÉ-védjegy azon túl, hogy a legszigorúbb minőségi követelményeket garantálja, támogatja a magyar gazdaságot és a helyi termelőket is. A Nádudvari termékek példája azt mutatja, hogy a hagyományos értékek és a modern innovációk kéz a kézben járhatnak, amikor a fogyasztók egészségéről és a környezet fenntarthatóságáról van szó.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >A kiváló minőségű élelmiszerek garanciája – KMÉ-védjegy: Tökéletes minőség, tudatos vásárlás
A Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy különleges értéket jelez: kizárólag azok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >