Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes árukat kínál a SPAR
Az Agrármarketing Centrum támogatásával zajló akció célja, hogy a magyar áruk arányát 80 százalékra tornásszák fel a hazai üzletekben.
Október közepén
kéthetes intenzív kampányt indított a
Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. és az
Agrármarketing Centrum a Kiváló Magyar
Élelmiszer védjegyű termékek népszerűsítésére.
Az akcióban közel 400 üzlet
vesz részt (Spar, Kaiser's, Interspar, Plus), az áruházlánc
rádiós kampányban, akciós újságban,
nyereményjátékokban hívja fel a vásárlók
figyelmét a minőségi magyar termékekre, s ezzel
közvetve versenyelőnyhöz jutattja a megbízható
hazai gyártókat és termelőket. A Kiváló
Magyar Élelmiszer védjegyet független szakmai
testület adományozza, a díjazottakat évente
rendszeresen ellenőrzik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >