Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes árukat kínál a SPAR
Az Agrármarketing Centrum támogatásával zajló akció célja, hogy a magyar áruk arányát 80 százalékra tornásszák fel a hazai üzletekben.
Október közepén
kéthetes intenzív kampányt indított a
Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. és az
Agrármarketing Centrum a Kiváló Magyar
Élelmiszer védjegyű termékek népszerűsítésére.
Az akcióban közel 400 üzlet
vesz részt (Spar, Kaiser's, Interspar, Plus), az áruházlánc
rádiós kampányban, akciós újságban,
nyereményjátékokban hívja fel a vásárlók
figyelmét a minőségi magyar termékekre, s ezzel
közvetve versenyelőnyhöz jutattja a megbízható
hazai gyártókat és termelőket. A Kiváló
Magyar Élelmiszer védjegyet független szakmai
testület adományozza, a díjazottakat évente
rendszeresen ellenőrzik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >