Kiválasztotta ügynökségeit a HEINEKEN
A HEINEKEN Hungária négy ügynökséggel dolgozik együtt 2013-tól. A márkák kommunikációs stratégiai és kreatív feladatait az ACG, médiaügynökségi feladatait a Starcom, míg corporate PR tevékenységét az Uniomedia Communications, a brand PR-t pedig a NeoNoir látja el a jövőben.
A megváltozott piaci kihívásokra reagálva kommunikációs szervezetében véghezvitt változásokat követően átalakította és koncentrálta ügynökségi megbízásait a HEINEKEN Hungária. A társaság korábbi gyakorlatát felülvizsgálva, az ügynökségek körében történt alapos tájékozódást követően négy ügynökségre csökkentette kommunikációs partnerei számát. A cél egy újszerű, minőségi, a korábbinál rugalmasabb és hatékonyabb munkamodell kialakítása volt.
A vállalat kreatív ügynökségi feladatainak ellátásra fél éves sikeres együttműködést követően a korábban a Gösser, majd a Heineken márkákra kiírt, a szakma élmezőnyét felvonultató, több fordulós tenderek nyertesét, az ACG-t választotta. A kiválasztás kritériumai között a legfontosabbak a szakmai felkészültség mellett, a kreativitás, az átfogó stratégiai gondolkodás, valamint az integrált profil voltak. Az ACG a megbízás értelmében a jövőben teljes körűen, lead ügynökségként felel a Heineken, Gösser, Strongbow Gold, az összes Soproni, valamint az Arany Fácán márkák integrált ATL és digitális felületeken megvalósuló stratégiai kommunikációjának kialakításáért.
A márka PR feladatok szintén egy kézbe kerültek, ezt a feladatot a jövőben az összes márkán a NeoNoir látja el. Az ügynökség nem volt ismeretlen a Heineken számára, hiszen 2011-2012 folyamán több kommunikációs kampányon dolgoztak együtt. A NeoNoir végezte a Strongbow Gold bevezetését, a Heineken Serenade kommunikációját, valamint a Soproni márka díjnyertes „Emeljük Poharunkat” olimpiai kampányát Az idei évben az eddigiek mellett a Gösser és Arany Fácán márkák PR kommunikációjának kialakítása is az ő feladatuk lesz.
A Heineken Hungária vállalati kommunikációját az Uniomedia Communications támogatja. A médiatervezési és -foglalási feladatokat pedig a nemzetközi tendernyerést követően minden márkán a Starcom csapata végzi.
„A jelenlegi piaci helyzetben fontosabb, mint eddig bármikor, hogy a legkiemelkedőbb ügynökségekkel dolgozzunk együtt – egy, új, hatékonyabb formában. Olyan ügynökségeket sikerült találnunk, melyek kitűnően egészítik ki egymást szakmailag.” – mondta el Bram Westenbrink, marketing igazgató, hozzátéve: “Számos kiemelkedő ügynökséggel dolgoztunk együtt az utóbbi években, akiknek nagyon hálásak vagyunk a közösen elért eredményekért.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >