Kitört a gyorséttermi árháború
Részben a gazdasági válság, részben a magyar fogyasztók árérzékenysége lehet az oka annak, hogy a magyarországi gyorsétterem-hálózatok, a McDonald's, a Burger King, a KFC és a Subway egyre több akciós ajánlattal várják vendégeiket.
A verseny néhány hete, az eddig viszonylag drágának számító Subway kedvezményes szendvicsének megjelenésével vált igazán kiélezetté. A piacvezető, 99 étteremmel rendelkező McDonald's Magyarország az egyik legdrágább helyen hirdet a 700 ezer olvasót elérő, ingyenes Metropol napilapban. "Párszázas" ajánlata keretében 230 forintért kínál számos terméket. A nagy rivális Burger King sem kíván lemaradni: nemrég kibővítette jól bevált "Skót menüjét". A gyorséttermek harcának leginkább a kisebb büfék, kifőzdék lehetnek a vesztesei. A forgalom visszaesését a büfések már érzik is, különösen a fiatalok körében. A helyzeten szintén kedvezményekkel próbálnak javítani, például úgy, hogy a szendvicsek mellé akciós áron kínálnak üdítőket – számol be az árháborúról a Pénzcentrum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >