Kitört a gyorséttermi árháború

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 12. 01:19

Részben a gazdasági válság, részben a magyar fogyasztók árérzékenysége lehet az oka annak, hogy a magyarországi gyorsétterem-hálózatok, a McDonald's, a Burger King, a KFC és a Subway egyre több akciós ajánlattal várják vendégeiket.

A verseny néhány hete, az eddig viszonylag drágának számító Subway kedvezményes szendvicsének megjelenésével vált igazán kiélezetté. A  piacvezető,  99 étteremmel rendelkező  McDonald's Magyarország az egyik legdrágább helyen hirdet a 700 ezer olvasót elérő, ingyenes Metropol napilapban. "Párszázas" ajánlata  keretében 230 forintért kínál számos terméket. A nagy rivális Burger King sem kíván lemaradni: nemrég kibővítette jól bevált "Skót menüjét". A gyorséttermek harcának leginkább a kisebb büfék, kifőzdék lehetnek a vesztesei. A forgalom visszaesését a büfések már érzik is, különösen a fiatalok körében. A helyzeten szintén kedvezményekkel próbálnak javítani, például úgy, hogy a szendvicsek mellé akciós áron kínálnak üdítőket – számol be az árháborúról a Pénzcentrum. 

Kapcsolódó cikkeink