KITKAT Gold
A KITKAT márka igyekszik az újdonságokra, innovációkra nyitott fogyasztói számára évről évre valami igazán egyedi ízvariánssal megjelenni a szeletes csokoládé piacán. 2018-ban a természetesen rózsaszín Rubyt öntötte formába, amit a tavalyi évben a zöld színű Matcha tea európai és egyben hazai bevezetése követett.
A 2020-as év szüneteit igazán bearanyozza a márka a négyujjas szelet rajongóinak egy prémium, karamellizált fehér csokoládés ízkülönlegességgel, mely exkluzív arany csomagolásban érkezik a boltok polcaira.
Bevezetés hónapja: A termék országos disztribúcióját 2020 januárjától építjük, bevezető kampányunk 2020. február közepével indul.
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV-kampány, digitális támogatás, PR- és influencer kommunikáció, mozis aktiváció, trade aktivitás
Kapcsolatfelvétel: Nestlé Hungária Kft.; 1388 Budapest, Pf. 85.;
Nestlé Fogyasztói Szolgálat; T.: 06 80 442 881; web: www.nestle.hu
Kapcsolódó cikkeink
Lassan újra lehet tervezni
A májusi Trade magazin BusinessMeetup&Dinner rendezvényen Noszek Péterrel, a Nestlé…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – FMCG-piaci exkluzív, vállalati döntéshozóknak
A Trade magazin idén is megrendezte hagyományos, vállalatvezetőknek szóló, félnapos…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Jó Hentes Gourmet Kalocsai parasztkolbász csípős, csemege
A Kalocsai fűszerpaprikával – mint HUNGARIKUM – készült termékcsalád megalkotásakor a…
Tovább olvasom >Iványi – Bio Csirke
Egy új, régóta várt termékkört szeretnénk bemutatni, az Iványi brand…
Tovább olvasom >„nitrilla” egyszer használatos antiallergén nitrilkesztyű
Nitrilla márkanéven, praktikus, kis kiszerelésű, prémium minőségű, okos (hővezető) nitrilkesztyűvel…
Tovább olvasom >