KITKAT Gold
A KITKAT márka igyekszik az újdonságokra, innovációkra nyitott fogyasztói számára évről évre valami igazán egyedi ízvariánssal megjelenni a szeletes csokoládé piacán. 2018-ban a természetesen rózsaszín Rubyt öntötte formába, amit a tavalyi évben a zöld színű Matcha tea európai és egyben hazai bevezetése követett.
A 2020-as év szüneteit igazán bearanyozza a márka a négyujjas szelet rajongóinak egy prémium, karamellizált fehér csokoládés ízkülönlegességgel, mely exkluzív arany csomagolásban érkezik a boltok polcaira.
Bevezetés hónapja: A termék országos disztribúcióját 2020 januárjától építjük, bevezető kampányunk 2020. február közepével indul.
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV-kampány, digitális támogatás, PR- és influencer kommunikáció, mozis aktiváció, trade aktivitás
Kapcsolatfelvétel: Nestlé Hungária Kft.; 1388 Budapest, Pf. 85.;
Nestlé Fogyasztói Szolgálat; T.: 06 80 442 881; web: www.nestle.hu
Kapcsolódó cikkeink
KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >