Kiterjeszti egyórás kiszállítási szolgáltatását a Tesco
Május végén a Tesco olyan, gyors kiszállítási szolgáltatást indított Angliában, amelynek keretében a vásárlók egy órán belül megkapják rendelt termékeiket.

Teher alatt nő a pálma
A kiskereskedő sok más retailerhez hasonlóan óriási emelkedést tapasztalt az online rendeléseket illetően, ám eddig elmaradt a riválisoktól a nagyon gyors kiszállítási idő terén.
A tesztidőszak alatt a Tesco az elmúlt évhez képest 0,5%-os növekedést tapasztalt online renelés-fronton május végéig.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >