Kiterjeszti e-kereskedelmi potenciáját a Nielsen
A Nielsen globális információkat és ismereteket szolgáltató cég, valamint az e-kereskedelmet elemző Profitero vállalat stratégiai szövetséget kötnek, hogy egyesítsék a Profitero Digitális Polc 360-as alkalmazáscsomagját és a Nielsen e-kereskedelemmel kapcsolatos kínálatát az FMCG márkák számára.
A szövetség kiterjeszti a Nielsen e-kereskedelmi potenciálját, és lehetővé teszi gyártók számára, hogy összehasonlítsák a digitális polc elemzéseit az aktuális értékesítési adatokkal. Segít nekik ez a kibővített kínálat abban, hogy megértsék az általuk figyelt online eladások és a részesedések változása mögött rejlő okokat.
Európában a Nielsen már méri az e-kereskedelmet az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Spanyolországban. Ezen kívül Hollandiában és Törökországban kulcsfontosságú partnerektől kap információkat.
A Profitero fejlett technológiát, globális lefedettséget és az e-kereskedelem elemzésére vonatkozó sokféle kínálatot hoz a szövetségbe. Lefedettsége kiterjed több mint negyven ország 4 ezer weboldalán 300 milliót meghaladó termékre, amelyekről naponta készít holisztikus digitális polcmegoldást. A megoldás értékeli az e-kereskedelem teljesítményét befolyásoló valamennyi fontos tényezőt, beleértve az árat, promóciót, választékot, kereső pozíciót, termék tartalmát, hogy minősítésükkel és ismertetésükkel segítsen ügyfeleinek kihasználni az e-kereskedelem lehetőségeit.
„A Nielsen folyamatosan beruház és fejleszti kapcsolatait, hogy ügyfeleinek hozzáférést biztosítson olyan masszív, szilárd mérési szolgáltatásokhoz, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy értékelhessék és felismerjék növekedési lehetőségeiket az e-kereskedelemben” – mutat rá a Nielsen vezető piacainak elnöke, Karen Fichuk.
Hozzáteszi: „Ez a szövetség az ágazatot egy lépéssel közelebb viszi a Totális Fogyasztó méréséhez, mivel egyaránt lefedi az offline és az online vásárlásokat, valamennyi eladáshelyet, a kiskereskedelmet és az otthonról lebonyolított beszerzéseket. Napjaink gyorsan változó kiskereskedelmében az e-kereskedelem teljesítményének mutatói már nem a „jó ha van” kategóriába tartoznak, hanem a kiskereskedelem minden szereplője számára a siker alapvető fokmérői”.
A Profitero elnök-vezérigazgatója és egyik alapítója, Vol Pigrukh azt mondja: „A Profitero stratégiai szövetsége a Nielsennel tovább erősíti vezető pozíciónkat az e-kereskedelem elemzésében. Ismereteink a digitális polcról segítenek az FMCG gyártóknak növelni eladásukat és piaci részesedésüket az e-kereskedelemben. A Profitero és a Nielsen jelentős társulása lehetővé teszi, hogy hatókörünket kiterjesszük a teljes e-kereskedelmi piacra; így az FMCG márkáknak a legátfogóbb megoldásokat tudjuk szolgáltatni, továbbá segíteni őket abban, hogy növeljék üzletüket mind online mind az összes többi csatornában”.
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >