Kiterjeszti e-kereskedelmi potenciáját a Nielsen
A Nielsen globális információkat és ismereteket szolgáltató cég, valamint az e-kereskedelmet elemző Profitero vállalat stratégiai szövetséget kötnek, hogy egyesítsék a Profitero Digitális Polc 360-as alkalmazáscsomagját és a Nielsen e-kereskedelemmel kapcsolatos kínálatát az FMCG márkák számára.
A szövetség kiterjeszti a Nielsen e-kereskedelmi potenciálját, és lehetővé teszi gyártók számára, hogy összehasonlítsák a digitális polc elemzéseit az aktuális értékesítési adatokkal. Segít nekik ez a kibővített kínálat abban, hogy megértsék az általuk figyelt online eladások és a részesedések változása mögött rejlő okokat.
Európában a Nielsen már méri az e-kereskedelmet az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Spanyolországban. Ezen kívül Hollandiában és Törökországban kulcsfontosságú partnerektől kap információkat.
A Profitero fejlett technológiát, globális lefedettséget és az e-kereskedelem elemzésére vonatkozó sokféle kínálatot hoz a szövetségbe. Lefedettsége kiterjed több mint negyven ország 4 ezer weboldalán 300 milliót meghaladó termékre, amelyekről naponta készít holisztikus digitális polcmegoldást. A megoldás értékeli az e-kereskedelem teljesítményét befolyásoló valamennyi fontos tényezőt, beleértve az árat, promóciót, választékot, kereső pozíciót, termék tartalmát, hogy minősítésükkel és ismertetésükkel segítsen ügyfeleinek kihasználni az e-kereskedelem lehetőségeit.
„A Nielsen folyamatosan beruház és fejleszti kapcsolatait, hogy ügyfeleinek hozzáférést biztosítson olyan masszív, szilárd mérési szolgáltatásokhoz, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy értékelhessék és felismerjék növekedési lehetőségeiket az e-kereskedelemben” – mutat rá a Nielsen vezető piacainak elnöke, Karen Fichuk.
Hozzáteszi: „Ez a szövetség az ágazatot egy lépéssel közelebb viszi a Totális Fogyasztó méréséhez, mivel egyaránt lefedi az offline és az online vásárlásokat, valamennyi eladáshelyet, a kiskereskedelmet és az otthonról lebonyolított beszerzéseket. Napjaink gyorsan változó kiskereskedelmében az e-kereskedelem teljesítményének mutatói már nem a „jó ha van” kategóriába tartoznak, hanem a kiskereskedelem minden szereplője számára a siker alapvető fokmérői”.
A Profitero elnök-vezérigazgatója és egyik alapítója, Vol Pigrukh azt mondja: „A Profitero stratégiai szövetsége a Nielsennel tovább erősíti vezető pozíciónkat az e-kereskedelem elemzésében. Ismereteink a digitális polcról segítenek az FMCG gyártóknak növelni eladásukat és piaci részesedésüket az e-kereskedelemben. A Profitero és a Nielsen jelentős társulása lehetővé teszi, hogy hatókörünket kiterjesszük a teljes e-kereskedelmi piacra; így az FMCG márkáknak a legátfogóbb megoldásokat tudjuk szolgáltatni, továbbá segíteni őket abban, hogy növeljék üzletüket mind online mind az összes többi csatornában”.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Több ezer magyar webáruház válhat potenciális hirdetési felületté
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >