Kiszállítás akár fél órán belül
A DoDo mesterségesintelligencia-alapú szállítási megoldásaival és az „utolsó 2 kilométeres” elv érvényesítésével segíti az Alza.hu csomagjainak aznapi kézbesítését.
A cseh startup által kifejlesztett egyedülálló logisztikai platform minden elemében adatvezérelt: a kereslet, az aktuális forgalmi helyzet és a flottakapacitás várható alakulásának egyidejű elemzése révén a DoDo képes a feleslegesen vagy párhuzamosan megtett utak kiküszöbölésére. Ezzel pedig nemcsak a kiszállítást gyorsítja fel, de csökkenti a rendelések kézbesítésének ökolábnyomát is. A kézbesítési idő lerövidítését segíti emellett az „utolsó 2 kilométeres” elv követése, ami azt jelenti, hogy a DoDo futárjai kisebb távolságokat tesznek meg.
Az új szállítási megoldás novembertől elérhető az Alza.hu vásárlói számára, egyelőre Budapesten. A DoDo kifejezetten gyors kézbesítésre dedikált flottája közvetlenül a vásárlói címekre, az áruház bemutatótermeibe, valamint a nemrég jelentősen megnövelt számú AlzaBox önkiszolgáló csomagautomatákba kézbesíti a megrendeléseket. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Több millió forintot osztott szét az Alza.hu
Ahogy 2021 óta minden évben, tavaly karácsonykor is jelentős összeget…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >