Kiszáll a Danone a japán Yakultból
Piacra dobja a Danone a japán probiotikumokat gyártó Yakultben még meglévő 6,61%-os részesedését. A két vállalat együttműködése 2004-ben kezdődött, majd 2018-ban a francia tejtermékgyártó megszabadult 21,29%-os részesedésének nagy részétől.
A bejelentés ellenére a két cég megerősítette, hogy továbbra is elkötelezettek a probiotikumok népszerűsítéséért folytatott hosszú távú stratégiai együttműködés mellett. A lépés nem érinti kereskedelmi partneri megállapodásaikat, így az indiai és vietnami közös vállalkozásaikat.
Kapcsolódó cikkeink
Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >