Kisvállalkozóknak nyitott közösségi piacteret a Bónusz Brigád
Kisvállalkozóknak nyitott közösségi piacteret a vásárlói oldalt működtető Bónusz Brigád, a nettó 10 millió forintos beruházással létrehozott felületen azok a cégek kínálhatnak kedvezményesen termékeket és szolgáltatásokat, amelyek eddig nem tudtak megjelenni ott.
A csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott, mintegy 2,5 milliót vevőt elérő oldalon főként az egyéni vállalkozókat, mikrovállalkozásokat hozzák kapcsolatba a közösségi vásárlókkal. Sok cég ugyanis eddig például azért megjelenni a piacon, mert túl szűk réteget érintő terméket kínált, vagy nem tudta a megszokott, 50 százalékot is elérő árkedvezményt megadni.
Heller Gábor, a brigád egyik alapítója elmondta: a piactér megnyitásával annak a közel 3.000 mikro- és kisvállalkozásnak is megjelenést tudnak adni, akik már bejelentkeztek hozzájuk, de nem kerültek ki a felületre.
A brigád arra számít, hogy a fejlesztés három hónap alatt megtérül: az oldalra kikerülő cégeknek jutalékot kell fizetniük, aminek mértéke nettó 25 vagy 30 százalék, attól függően, hogy milyen megjelenési szolgáltatást vesznek igénybe.
A közösségi oldalként működő brigád nyereséggel zárta az első negyedévet, a cég kamat- és adófizetés, illetve értékvesztés előtti eredménye valamivel több mint 28 millió forint volt, míg a tavalyi első negyedévben mínusz 50,7 millió forintot tett ki az EBITDA. Tavaly, a társaság működésének első teljes évében összesen mínusz 154,2 millió forint volt a negyedévről negyedévre folyamatosan javuló EBITDA, ami a piacra lépés, valamint a piacvezető pozíció kivívásának és megszilárdításának magas költségeit tükrözte.
A társaság az első negyedéves forgalma 131,3 millió forint volt, szemben az egy évvel korábbi 32,3 millió forinttal.
Tavaly a Bónusz Brigád éves forgalma több mint 44 millió forinttal haladta meg a várt 1 milliárd forintot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >