Kiskereskedők jelentkezését várja a SPAR
Negyedik éve folyamatosan bővül a SPAR franchise hálózata, a vállalat pedig a 100. magyarországi partnerüzlet megnyitására készül. A SPAR csoport továbbra is várja magánkereskedők jelentkezését, akik szívesen csatlakoznának a programhoz.
Azóta, hogy 2012 szeptemberében Wittner Márton kiskereskedő megnyitotta az első SPAR partner üzletet Móron, folyamatosan bővül a franchise hálózat, és maga Wittner Márton is több üzletet üzemeltet már a SPAR Partner Program keretében. A családi vállalkozásokat támogató franchise rendszer számára a vállalat folyamatosan keresi új partnereit, akik kézzelfogható és azonnal tapasztalható előnyökhöz juthatnak a csatlakozás révén.
„A SPAR Magyarország három osztrák család tulajdonában áll, így természetes számunkra, hogy közösen gondolkodunk és fejlődünk a hazai kiskereskedőkkel. Jelenleg 90 franchise üzlet működik Magyarországon. Az a célunk, hogy még idén megnyithassuk a 100. partner üzletet is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Hangsúlyozta: a csatlakozás során mindazon előnyök, amelyekkel a kiskereskedők által üzemeltetett boltok rendelkeznek – például kiszolgálási színvonal, vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat – hosszabb távon beépülnek a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.
A kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat: a SPAR csoport széles áruválasztékával, minőségi termékeivel és számos szolgáltatásával segíti őket, mint például a logisztikai, a marketing és az informatikai támogatás, valamint a SuperShop hűségprogram.
A kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba ugyanakkor a helyi lakosságnak is előnyös, mert a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen képes bővülni, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR folyamatosan és kiemelten támogatja a franchise partnereket helyi és országos reklámkampányok segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >