Kiskereskedők jelentkezését várja a SPAR
Negyedik éve folyamatosan bővül a SPAR franchise hálózata, a vállalat pedig a 100. magyarországi partnerüzlet megnyitására készül. A SPAR csoport továbbra is várja magánkereskedők jelentkezését, akik szívesen csatlakoznának a programhoz.
Azóta, hogy 2012 szeptemberében Wittner Márton kiskereskedő megnyitotta az első SPAR partner üzletet Móron, folyamatosan bővül a franchise hálózat, és maga Wittner Márton is több üzletet üzemeltet már a SPAR Partner Program keretében. A családi vállalkozásokat támogató franchise rendszer számára a vállalat folyamatosan keresi új partnereit, akik kézzelfogható és azonnal tapasztalható előnyökhöz juthatnak a csatlakozás révén.
„A SPAR Magyarország három osztrák család tulajdonában áll, így természetes számunkra, hogy közösen gondolkodunk és fejlődünk a hazai kiskereskedőkkel. Jelenleg 90 franchise üzlet működik Magyarországon. Az a célunk, hogy még idén megnyithassuk a 100. partner üzletet is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Hangsúlyozta: a csatlakozás során mindazon előnyök, amelyekkel a kiskereskedők által üzemeltetett boltok rendelkeznek – például kiszolgálási színvonal, vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat – hosszabb távon beépülnek a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.
A kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat: a SPAR csoport széles áruválasztékával, minőségi termékeivel és számos szolgáltatásával segíti őket, mint például a logisztikai, a marketing és az informatikai támogatás, valamint a SuperShop hűségprogram.
A kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba ugyanakkor a helyi lakosságnak is előnyös, mert a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen képes bővülni, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR folyamatosan és kiemelten támogatja a franchise partnereket helyi és országos reklámkampányok segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >A MOHU REpont applikációján keresztül már csaknem 12 milliárd forintot kaptak vissza a fogyasztók
Már csaknem 10 milliónál jár a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.…
Tovább olvasom >A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >