Kiskereskedők jelentkezését várja a SPAR
Negyedik éve folyamatosan bővül a SPAR franchise hálózata, a vállalat pedig a 100. magyarországi partnerüzlet megnyitására készül. A SPAR csoport továbbra is várja magánkereskedők jelentkezését, akik szívesen csatlakoznának a programhoz.
Azóta, hogy 2012 szeptemberében Wittner Márton kiskereskedő megnyitotta az első SPAR partner üzletet Móron, folyamatosan bővül a franchise hálózat, és maga Wittner Márton is több üzletet üzemeltet már a SPAR Partner Program keretében. A családi vállalkozásokat támogató franchise rendszer számára a vállalat folyamatosan keresi új partnereit, akik kézzelfogható és azonnal tapasztalható előnyökhöz juthatnak a csatlakozás révén.
„A SPAR Magyarország három osztrák család tulajdonában áll, így természetes számunkra, hogy közösen gondolkodunk és fejlődünk a hazai kiskereskedőkkel. Jelenleg 90 franchise üzlet működik Magyarországon. Az a célunk, hogy még idén megnyithassuk a 100. partner üzletet is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Hangsúlyozta: a csatlakozás során mindazon előnyök, amelyekkel a kiskereskedők által üzemeltetett boltok rendelkeznek – például kiszolgálási színvonal, vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat – hosszabb távon beépülnek a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.
A kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat: a SPAR csoport széles áruválasztékával, minőségi termékeivel és számos szolgáltatásával segíti őket, mint például a logisztikai, a marketing és az informatikai támogatás, valamint a SuperShop hűségprogram.
A kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba ugyanakkor a helyi lakosságnak is előnyös, mert a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen képes bővülni, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR folyamatosan és kiemelten támogatja a franchise partnereket helyi és országos reklámkampányok segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >