Kiskereskedelmi világkongresszus hétfőtől Berlinben – Munkatársunk jelenti a helyszínről
Élelmiszer-kereskedelmi vállalatok részéről a Carrefour, Metro, Spar és Tesco vezetői tartanak előadást a kereskedelmi világkongresszuson, amelynek hivatalos programja hétfőn kezdődik, és szerdán fejeződik be.
Ahogyan tavaly, úgy idén is Berlin nyugati belvárosában, a Hotel Intercontinental ad otthont a rendezvénynek, a Budapester Strasse 2. szám alatt.
Bemelegítés gyanánt általános érdeklődésre számot tartó két témáról tartottak fórumot vasárnap délután. Egy holland és egy spanyol egyetemi professzor moderálta az első témát: Hogyan lehet innoválni az új kiskereskedelem „szívét”. Eszmét cseréltek arról, hogyan lehet fontos innovációkkal nyerő pozíciókba kerülni a versenyben.
Utána a brit Retail Week című szaklap bolt rovatának szerkesztője világ körüli utazásra hívta az érdeklődőket; bemutatta „a világ legjobb boltjait” és megvitatta a jelenlévőkkel a trendeket.
A hétfőn kezdődő programon a világ jelentős kiskereskedelmi vállalatának, mintegy 70 országból érkezett, több mint 900 képviselője, összesen húsz különböző szekcióban hallgatja meg a több mint 100 előadót. A résztvevők 83 százaléka magas beosztású döntéshozó.
Ízelítőül a reggel 7,45-kor induló előadások néhány témája: Online vásárlók vásárlási szokásai. A kiskereskedelem nemzetközi expanziójában a kockázatok minimalizálása. A kereskedelem helye egy-egy ország, régió és a világ gazdaságában. A márkák hogyan nyerjék meg a mai fogyasztók lojalitását, stb.
A kongresszus stratégiáját és tematikáját 28 felső vezetőből álló nemzetközi testület alakította ki.
Öt eredeti, eckluzív piackutatási projekt eredményeit ismertetik majd a kongresszuson.
Mintegy 150 újságíró tudósít az esemény helyszínéről, köztük a Trade Magazin kiküldött tudósítója.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >