Kiskereskedelmi világkongresszus Berlinben
Három nap alatt több mint 130 előadó tekinti át a kiskereskedelem válság utáni helyzetét Berlinben, október 25–27. között.
Több mint 1000 ember jelentkezett a rendezvényre, amit eredetileg áprilisra terveztek. Kezdés előtt 48 órával azonban le kellett mondani, mert az izlandi vulkánkitörés miatt a résztvevők zöme nem tudott Berlinbe repülni. Az októberi kongresszus koncepciója arra épül, hogy a kiskereskedelem az egyik legdinamikusabb, leggyorsabban változó ágazat, és kulcsszerepet játszik a gazdaság alakulásában.
Hogyan reagáljon a kiskereskedelem a posztrecessziós világ kihívásaira? A kereskedők milyen információk birtokában készülhetnek fel a gazdasági zűrzavarral vívott csatájuk folytatására? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a nyitó panelbeszélgetés.
A rendezvényen többek között prezentációt tart a Bloomingdale’s, BMW, IBM, Kingfisher, Leo Burnett, Mango, Marks&Spencer, Mastercard, Netto International, Oracle és a pekingi városi kereskedelmi bizottság magas beosztású képviselője.
Az FMCG-ágazat érdeklődésére számot tartó témák közé tartoznak például a következők: Az átlagos fogyasztó korszaka véget ért. A fogyasztók interaktivitásra törekednek a kiskereskedőkkel. Az online értékesítés növekedése a legnagyobb hosszú távú fenyegetés a szervezett kereskedelem számára, amely rákényszerül, hogy javítsa az eladótér termelékenységét, radikálisan szűkítse választékát, tekintettel egy üzlet jövőbeli szerepére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >