Kiskereskedelmi világkongresszus Berlinben
Három nap alatt több mint 130 előadó tekinti át a kiskereskedelem válság utáni helyzetét Berlinben, október 25–27. között.
Több mint 1000 ember jelentkezett a rendezvényre, amit eredetileg áprilisra terveztek. Kezdés előtt 48 órával azonban le kellett mondani, mert az izlandi vulkánkitörés miatt a résztvevők zöme nem tudott Berlinbe repülni. Az októberi kongresszus koncepciója arra épül, hogy a kiskereskedelem az egyik legdinamikusabb, leggyorsabban változó ágazat, és kulcsszerepet játszik a gazdaság alakulásában.
Hogyan reagáljon a kiskereskedelem a posztrecessziós világ kihívásaira? A kereskedők milyen információk birtokában készülhetnek fel a gazdasági zűrzavarral vívott csatájuk folytatására? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a nyitó panelbeszélgetés.
A rendezvényen többek között prezentációt tart a Bloomingdale’s, BMW, IBM, Kingfisher, Leo Burnett, Mango, Marks&Spencer, Mastercard, Netto International, Oracle és a pekingi városi kereskedelmi bizottság magas beosztású képviselője.
Az FMCG-ágazat érdeklődésére számot tartó témák közé tartoznak például a következők: Az átlagos fogyasztó korszaka véget ért. A fogyasztók interaktivitásra törekednek a kiskereskedőkkel. Az online értékesítés növekedése a legnagyobb hosszú távú fenyegetés a szervezett kereskedelem számára, amely rákényszerül, hogy javítsa az eladótér termelékenységét, radikálisan szűkítse választékát, tekintettel egy üzlet jövőbeli szerepére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >