Kiskereskedelmi világkongresszus Berlinben

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 09. 30. 00:04

Három nap alatt több mint 130 előadó tekinti át a kiskereskedelem válság utáni helyzetét Berlinben, október 25-27. között.

Hogyan reagáljon a kiskereskedelem a posztrecessziós világ kihívásaira? A kereskedők milyen információk birtokában készülhetnek fel a gazdasági zűrzavarral vívott csatájuk folytatására? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a nyitó panel beszélgetés. Moderátora a Wall Street Journal Europe főszerkesztője, résztvevői pedig a Deloitte, Esprit, Európai Központi Bank, Google, Home Shopping Network, valamint Marks&Spencer felső vezetői.
Több mint 1000 ember jelentkezett a rendezvényre, amit eredetileg áprilisra terveztek. Kezdés előtt 48 órával azonban le kellett mondani, mert az izlandi vulkánkitörés miatt a résztvevők zöme nem tudott Berlinbe repülni.
Az új időpontban prezentációt tart többek között a Bloomingdale’s, BMW, IBM, Kingfisher, Leo Burnett, Mango, Marks&Spencer, Mastercard, Netto International, Oracle és a pekingi városi kereskedelmi bizottság magas beosztású képviselője.
Az októberi kongresszus koncepciója arra épül, hogy a kiskereskedelem az egyik legdinamikusabb, leggyorsabban változó ágazat, és kulcsszerepet játszik a gazdaság alakulásában.
Az FMCG ágazat érdeklődésére számot tartó témák közé tartoznak például a következők: Az átlagos fogyasztó korszaka véget ért. A fogyasztók interaktivitásra törekednek a kiskereskedőkkel. Az online értékesítés növekedése a legnagyobb hosszú távú fenyegetés a szervezett kereskedelem számára, amely rákényszerül, hogy javítsa az eladótér termelékenységét, radikálisan szűkítse választékát, tekintettel egy üzlet jövőbeli szerepére.

Kapcsolódó cikkeink