Kisgyermekes családok javára indult adománygyűjtő akció
Fiatalok a kisgyermekes családokért címmel hirdet országos adománygyűjtő akciót a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és a Három királyfi, három királylány mozgalom – jelentették be a szervezők budapesti sajtótájékoztatójukon.
Illés Boglárka, az Emberi Erőforrások Minisztériumának ifjúságpolitikáért és esélyteremtésért felelős helyettes államtitkár kiemelte: a magyar fiatalok több mint 90 százaléka családban képzeli el a jövőjét, a kormány feladata pedig az, hogy ebben támogassa őket. A kormány mindent megtesz azért, hogy a fiatalok merjenek családot vállalni, emellett azonban szükség van a civil és a versenyszféra segítségére, az „össztársadalmi együttműködésre” is a családokért.
A helyettes államtitkár fontosnak nevezte, hogy ebben az akcióban fiatalok tesznek a fiatalokért.
Kardosné Gyurkó Katalin, a NOE elnöke ismertette: két hétvégén, november 10-12-én és 17-19-én, péntek déltől vasárnap estig gyűjtenek elsősorban tartós élelmiszert, bébiételt, pelenkát. Az adományokat a két családszervezet fiatal önkéntesei veszik át a gyűjtőpontokon.
Skrabski Fruzsina, a Három királyfi, három királylány mozgalom elnöke arról beszélt, hogy a magyarok sokkal több gyereket szeretnének, mint ahány megszületik. Elmondta, tapasztalataik szerint azok a családok merik vállalni a 3., 4. gyermeket, amelyek bízhatnak a család, a közvetlen környezet vagy akár a tágabb közösség segítségében.
Ezért fontosak az ilyen kezdeményezések, amelyek segítő közösséggé teszik az adományozókat is – tette hozzá.
Fodor Attila, a közreműködő CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója elmondta, az országszerte 25 Príma és CBA üzletben felállított adománygyűjtő ponton várják az adományokat, amelyeket rászoruló kisgyermekes családoknak juttatnak el.
Az akcióban részt vevő boltok listája megtalálható a noe.hu oldalon. (origo, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >