Kísérletezz, de ne a fogaid épségével! A dm Mosolygó fogacskák pályázatával osztályfelújítást is lehet nyerni
A dm és szakmai partnere idén is 10 000 gyermek fogápolását támogatja a Mosolygó fogacskák program keretében. A drogéria izgalmas edukációs feladattal készül, amelynek eredményeképp a fődíjas osztály egy osztályfelújítást kap ajándékba, és egy tudományos kirándulásra is elviszik a gyerekeket.
A rendszeres fogápolást már az első tejfogak előbújásától kezdve jó bevezetni a gyerekek életébe. A dm izgalmas pályázattal hívja fel idén is a figyelmet a fogápolás fontosságára: arra kérik az osztályokat, hogy készítsenek látványos és tanulságos kísérleteket a fogakra káros, vagy éppen jótékony anyagok bevonásával.
A dm pályázatának célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel hívja fel a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a fog és szájápolás oktatásának fontosságára. A programot az Unilever Magyarország Kft. fogászati szakorvosa fogápolási tanácsokkal segíti.
A fogbarát és fogakra káros anyagokkal való kísérletek nem csak látványosan szemléltetik, hogy mi történik a fogainkkal, ha ilyen ételeket fogyasztunk, de a különböző anyagok természetére is jól rávilágítanak. Minden elfogyasztott étel után lepedék képződik a fogakon, amikben aztán szemmel nem látható kis élőlények kezdenek a fog rongálásán munkálkodni. Édességek fogyasztása után különösen kedvezővé válnak számukra a feltételek. A legnagyobb gond az, hogy a baktériumok a cukrok elfogyasztásával savakat termelnek. A sav meggyengíti fogzománcot és áttöri, kár keletkezik a fog belső rétegeiben is. A legfontosabb jó tanács, hogy étkezés után mihamarabb mossunk fogat!
Sajnos hazánkban a gyerekek magas százalékának rosszak a fogai, a dm Mosolygó fogacskák programja éppen ezért karolta fel a témát.
A pályázaton mindenki nyer, 2017-ban is fogápolási kezdőcsomagot kap az első 10 ezer pályázó diák az Unilever Magyarország Kft. jóvoltából. A dm vonzó fődíjat is kínál: a zsűri által kiválasztott legkreatívabb pályázat jutalmaként felújítja a pályázó csapat osztálytermét, és egy kirándulásra viszi a fődíjas gyerekeket a Csodák Palotájába.
Az első 10 000 pályázó egyedi fogápolási Mi micsoda kiadványt is kap ajándékba, a leggyorsabban pályázó 100 osztály pedig mikroszkópkészletet nyer, hogy a „tudományos felfedezéseknek” se legyen technikai akadálya.
A 2017. szeptember 04. és 2017. szeptember 29. között beérkezett pályázatok közül szakmai zsűri választja ki a fődíjast és két különdíjas pályázatot.
A pályázat részletei a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon érhetők el.
A pályázathoz ajándékot biztosító partnereink: Unilever Magyarország Kft., REGIO JÁTÉK, Csodák Palotája, Minipolisz.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Szájápolás felsőfokon
A szájápolás jelentősége folyamatosan nő, ahogy a fogyasztók egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >