Kísérletezz, de ne a fogaid épségével! A dm Mosolygó fogacskák pályázatával osztályfelújítást is lehet nyerni
A dm és szakmai partnere idén is 10 000 gyermek fogápolását támogatja a Mosolygó fogacskák program keretében. A drogéria izgalmas edukációs feladattal készül, amelynek eredményeképp a fődíjas osztály egy osztályfelújítást kap ajándékba, és egy tudományos kirándulásra is elviszik a gyerekeket.
A rendszeres fogápolást már az első tejfogak előbújásától kezdve jó bevezetni a gyerekek életébe. A dm izgalmas pályázattal hívja fel idén is a figyelmet a fogápolás fontosságára: arra kérik az osztályokat, hogy készítsenek látványos és tanulságos kísérleteket a fogakra káros, vagy éppen jótékony anyagok bevonásával.
A dm pályázatának célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel hívja fel a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a fog és szájápolás oktatásának fontosságára. A programot az Unilever Magyarország Kft. fogászati szakorvosa fogápolási tanácsokkal segíti.
A fogbarát és fogakra káros anyagokkal való kísérletek nem csak látványosan szemléltetik, hogy mi történik a fogainkkal, ha ilyen ételeket fogyasztunk, de a különböző anyagok természetére is jól rávilágítanak. Minden elfogyasztott étel után lepedék képződik a fogakon, amikben aztán szemmel nem látható kis élőlények kezdenek a fog rongálásán munkálkodni. Édességek fogyasztása után különösen kedvezővé válnak számukra a feltételek. A legnagyobb gond az, hogy a baktériumok a cukrok elfogyasztásával savakat termelnek. A sav meggyengíti fogzománcot és áttöri, kár keletkezik a fog belső rétegeiben is. A legfontosabb jó tanács, hogy étkezés után mihamarabb mossunk fogat!
Sajnos hazánkban a gyerekek magas százalékának rosszak a fogai, a dm Mosolygó fogacskák programja éppen ezért karolta fel a témát.
A pályázaton mindenki nyer, 2017-ban is fogápolási kezdőcsomagot kap az első 10 ezer pályázó diák az Unilever Magyarország Kft. jóvoltából. A dm vonzó fődíjat is kínál: a zsűri által kiválasztott legkreatívabb pályázat jutalmaként felújítja a pályázó csapat osztálytermét, és egy kirándulásra viszi a fődíjas gyerekeket a Csodák Palotájába.
Az első 10 000 pályázó egyedi fogápolási Mi micsoda kiadványt is kap ajándékba, a leggyorsabban pályázó 100 osztály pedig mikroszkópkészletet nyer, hogy a „tudományos felfedezéseknek” se legyen technikai akadálya.
A 2017. szeptember 04. és 2017. szeptember 29. között beérkezett pályázatok közül szakmai zsűri választja ki a fődíjast és két különdíjas pályázatot.
A pályázat részletei a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon érhetők el.
A pályázathoz ajándékot biztosító partnereink: Unilever Magyarország Kft., REGIO JÁTÉK, Csodák Palotája, Minipolisz.
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >