Kisebb bolt, nagyobb nyereség
A Wal-Mart bejelentette, hogy 40 középméretű és expressz boltot nyit idén. A világ legnagyobb kereskedője így a filléres boltok és drogériák előretörését szándékozik kompenzálni, és az alacsonyabb hatókörű vásárlói régiókban is meg akarja vetni a lábát. A legkisebb Wal-Mart jelenleg egy egyetemi kampuszban található és főként a diákok által keresett cikkeket, fagyasztott pizzát, üdítőt és édességet kínál, kedvező áron. Néhány hasonló egységben gyógyszertár is található.
– Az emberek ott fogják megvenni a gyógyszereiket, ahova amúgy is betérnek tojásért, kenyérért, tejért – sorolja egy elkeseredett patikus. A Wal-Mart valóban erre számít. Nem véletlenül optimisták a Wal-Mart várakozásai, hiszen az utolsó negyedévben, a költségcsökkentésnek és a tengerentúli növekedésnek köszönhetően már 27 százalékos növekedésről számoltak be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >