Kisebb bolt, nagyobb nyereség
A Wal-Mart bejelentette, hogy 40 középméretű és expressz boltot nyit idén. A világ legnagyobb kereskedője így a filléres boltok és drogériák előretörését szándékozik kompenzálni, és az alacsonyabb hatókörű vásárlói régiókban is meg akarja vetni a lábát. A legkisebb Wal-Mart jelenleg egy egyetemi kampuszban található és főként a diákok által keresett cikkeket, fagyasztott pizzát, üdítőt és édességet kínál, kedvező áron. Néhány hasonló egységben gyógyszertár is található.
– Az emberek ott fogják megvenni a gyógyszereiket, ahova amúgy is betérnek tojásért, kenyérért, tejért – sorolja egy elkeseredett patikus. A Wal-Mart valóban erre számít. Nem véletlenül optimisták a Wal-Mart várakozásai, hiszen az utolsó negyedévben, a költségcsökkentésnek és a tengerentúli növekedésnek köszönhetően már 27 százalékos növekedésről számoltak be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >