Kisebb bolt, nagyobb nyereség
A Wal-Mart bejelentette, hogy 40 középméretű és expressz boltot nyit idén. A világ legnagyobb kereskedője így a filléres boltok és drogériák előretörését szándékozik kompenzálni, és az alacsonyabb hatókörű vásárlói régiókban is meg akarja vetni a lábát. A legkisebb Wal-Mart jelenleg egy egyetemi kampuszban található és főként a diákok által keresett cikkeket, fagyasztott pizzát, üdítőt és édességet kínál, kedvező áron. Néhány hasonló egységben gyógyszertár is található.
– Az emberek ott fogják megvenni a gyógyszereiket, ahova amúgy is betérnek tojásért, kenyérért, tejért – sorolja egy elkeseredett patikus. A Wal-Mart valóban erre számít. Nem véletlenül optimisták a Wal-Mart várakozásai, hiszen az utolsó negyedévben, a költségcsökkentésnek és a tengerentúli növekedésnek köszönhetően már 27 százalékos növekedésről számoltak be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >