Kisáruházakkal terjeszkedik az IKEA
A 2015-ös piaci irányváltás óta Európában egymás után nyílnak az IKEA kisebb áruházai, az úgynevezett pop-up store-ok, legutóbb Zürich-ben, de már több kisáruház működik Kanadában, Norvégiában, az Egyesült Királyságban, de még Japán és Kína nagyvárosaiban is – olvasható az origo-n.
„Az IKEA hosszú távú célkitűzése, hogy közelebb kerüljön vásárlóihoz, hogy azok úgy és ott vásárolhassanak, ahogyan éppen szeretnének. Ennek köszönhetően az egyes piacokon más és más megoldást tesztel a lakberendezési vállalat” – nyilatkozta a Világgazdaság megkeresésére az IKEA Magyarország.
A magyarországi terjeszkedés nagyban függ a nyáron nyíló prágai pop-up store fogadtatásáról.
Reális forgatókönyv, hogy három- öt éven belül vidéken is legyen IKEA-áruház hazánkban, ami egybeeshet a kisebb üzlettérrel rendelkező formátum itthoni bevezetésével” – mondta az IKEA Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős vezetője.
Lehetséges helyszínként Győr, Pécs, Szeged és Debrecen is szóba kerülhet a terjeszkedés során. A bővítést nagyban segíti, hogy az IKEA Magyarország 14 százalékos árbevétel növekedést ért el tavaly, amivel bekerült az IKEA-országokat rangsoroló lista ötödik helyére.
A vállalat közlése szerint az Örs vezér téri, a budaörsi, valamint a júniusban nyílt soroksári áruházban 5,5 millió látogató fordult meg, közülük több mint 3,1 millióan vásároltak átlagosan 18 ezer forintot meghaladó értékben. Ráadásul idén januártól már elérhető az IKEA weboldalának új szolgáltatása a házhozszállítással párosuló online rendelés. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >