Kis tejes nagy tervekkel
Új márka jelent meg a tejtermékek között októberben, Kis tejes néven. A francia Senoble tejipari cég márkájának induló szortimentje 6 kategóriában 17 termékből áll, amelyeket a cég szlovákiai gyárában állít elő. A Kis tejes termékek – joghurtok, pudingok, krémdesszertek és ivójoghurtok – tradicionális recept alapján készülnek, fő jellemzőjük a krémesség. A Kis tejes termékek között vannak olyanok, amelyek kifejezetten gyerekeknek készülnek, valamint bifidus essensis tartalmúak az egészségtudatos hölgyek számára.
A márkát januártól nagyszabású médiakampány népszerűsíti. A márkaépítés során a társaság az elmúlt években komoly népszerűségre szert tett Kistehén figuráját is beveti.
A Senoble eddig 10 európai országban forgalmazta tejtermékeit. A társaság idei éves forgalma előreláthatólag meghaladja az 1,1 milliárd eurót, tejtermékeivel Magyarországon is szeretne meghatározó piaci szereplővé válni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
