Kis tejes nagy tervekkel
Új márka jelent meg a tejtermékek között októberben, Kis tejes néven. A francia Senoble tejipari cég márkájának induló szortimentje 6 kategóriában 17 termékből áll, amelyeket a cég szlovákiai gyárában állít elő. A Kis tejes termékek – joghurtok, pudingok, krémdesszertek és ivójoghurtok – tradicionális recept alapján készülnek, fő jellemzőjük a krémesség. A Kis tejes termékek között vannak olyanok, amelyek kifejezetten gyerekeknek készülnek, valamint bifidus essensis tartalmúak az egészségtudatos hölgyek számára.
A márkát januártól nagyszabású médiakampány népszerűsíti. A márkaépítés során a társaság az elmúlt években komoly népszerűségre szert tett Kistehén figuráját is beveti.
A Senoble eddig 10 európai országban forgalmazta tejtermékeit. A társaság idei éves forgalma előreláthatólag meghaladja az 1,1 milliárd eurót, tejtermékeivel Magyarországon is szeretne meghatározó piaci szereplővé válni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >