Kis tejes nagy tervekkel
Új márka jelent meg a tejtermékek között októberben, Kis tejes néven. A francia Senoble tejipari cég márkájának induló szortimentje 6 kategóriában 17 termékből áll, amelyeket a cég szlovákiai gyárában állít elő. A Kis tejes termékek – joghurtok, pudingok, krémdesszertek és ivójoghurtok – tradicionális recept alapján készülnek, fő jellemzőjük a krémesség. A Kis tejes termékek között vannak olyanok, amelyek kifejezetten gyerekeknek készülnek, valamint bifidus essensis tartalmúak az egészségtudatos hölgyek számára.
A márkát januártól nagyszabású médiakampány népszerűsíti. A márkaépítés során a társaság az elmúlt években komoly népszerűségre szert tett Kistehén figuráját is beveti.
A Senoble eddig 10 európai országban forgalmazta tejtermékeit. A társaság idei éves forgalma előreláthatólag meghaladja az 1,1 milliárd eurót, tejtermékeivel Magyarországon is szeretne meghatározó piaci szereplővé válni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >