Kis kávézó – nagy márka
A New York állambeli Saratoga Springsben egy kis kávézó reggelente nagyon erős, finom kávét főzött vendégeinek különleges pörkölési technikával készített, gondosan megkomponált kávékeverékből – feltehetően ahogy sok más kávézó is tette, teszi. Ám ennek a kávézónak a tulajdonosa, Mike Brown a sikert látva saját italát elnevezte a világ legerősebb kávéjának, és az új márkának a hangzatos Death Wish (Halálvágy) nevet adta. És míg a többi kávézó továbbra is profin elkészíti a reggeli erős kávét vendégeinek, a Death Wish Coffee Co. mára nagy mennyiségben, többféle kiszerelésben, sokezer rajongójának értékesíti termékét.
//
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Más kávék! – A nap videója
Hogyan isszák a kávét a nagyvilágban; biztosan vannak közöttük olyanok…
Tovább olvasom >A kávé segít, ha túl sok ülőmunkát végez az ember
Egy friss kutatás szerint a rendszeres kávéfogyasztás mérsékelheti azokat az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >