Kis kávézó – nagy márka
A New York állambeli Saratoga Springsben egy kis kávézó reggelente nagyon erős, finom kávét főzött vendégeinek különleges pörkölési technikával készített, gondosan megkomponált kávékeverékből – feltehetően ahogy sok más kávézó is tette, teszi. Ám ennek a kávézónak a tulajdonosa, Mike Brown a sikert látva saját italát elnevezte a világ legerősebb kávéjának, és az új márkának a hangzatos Death Wish (Halálvágy) nevet adta. És míg a többi kávézó továbbra is profin elkészíti a reggeli erős kávét vendégeinek, a Death Wish Coffee Co. mára nagy mennyiségben, többféle kiszerelésben, sokezer rajongójának értékesíti termékét.
//
Kapcsolódó cikkeink
Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kávét és édességeket terhelő adók eltörlését tervezi Dánia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladhatja a Coca-Cola a Costa Coffee kávézóláncot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őszi hajózási szezon vette kezdetét a Balatonon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >50,8 milliárdos kikiáltási áron aukcióra kerül a Belügyminisztérium egykori épülete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Még három napig jelölhet arra érdemes személyt a 2025-ös Gundel-díjra!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >