Kis kávézó – nagy márka
A New York állambeli Saratoga Springsben egy kis kávézó reggelente nagyon erős, finom kávét főzött vendégeinek különleges pörkölési technikával készített, gondosan megkomponált kávékeverékből – feltehetően ahogy sok más kávézó is tette, teszi. Ám ennek a kávézónak a tulajdonosa, Mike Brown a sikert látva saját italát elnevezte a világ legerősebb kávéjának, és az új márkának a hangzatos Death Wish (Halálvágy) nevet adta. És míg a többi kávézó továbbra is profin elkészíti a reggeli erős kávét vendégeinek, a Death Wish Coffee Co. mára nagy mennyiségben, többféle kiszerelésben, sokezer rajongójának értékesíti termékét.
//
Kapcsolódó cikkeink
Évente több mint öt teljes napot töltünk kávézással
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >E-cigaretta, kávé, energiaital – mit “szólnak” a fogaink?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visit Hungary: minden eddiginél korábban átlépte a 15 millió főt a hazai vendégforgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zala felkerült a prémium belföldi térképre – Zalakaros már Eger és Debrecen elő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árérzékeny fogyasztók, növekvő elvárásokkal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >