Kis kávézó – nagy márka
A New York állambeli Saratoga Springsben egy kis kávézó reggelente nagyon erős, finom kávét főzött vendégeinek különleges pörkölési technikával készített, gondosan megkomponált kávékeverékből – feltehetően ahogy sok más kávézó is tette, teszi. Ám ennek a kávézónak a tulajdonosa, Mike Brown a sikert látva saját italát elnevezte a világ legerősebb kávéjának, és az új márkának a hangzatos Death Wish (Halálvágy) nevet adta. És míg a többi kávézó továbbra is profin elkészíti a reggeli erős kávét vendégeinek, a Death Wish Coffee Co. mára nagy mennyiségben, többféle kiszerelésben, sokezer rajongójának értékesíti termékét.
//
Kapcsolódó cikkeink
A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Pincér, kávé van a fagylaltomban! – A nap videója
Szerintünk a kávék közé is illene, de a fagylaltlapon is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >