Kirobbanóan optimisták az amerikai fogyasztók
A fogyasztók optimista várakozásainak köszönhetően emelkedett januárban a Michigan Egyetem fogyasztói hangulatindexe az Egyesült Államokban.
A Michingan Egyetem fogyasztói hangulatindexe 98,5 pontra emelkedett januárban a decemberi 98,2 pontról. Az index előzetes értéke 98,1 pont volt.
Az index januári végleges értéke 2004 januárja óta a legmagasabb.
Az összesített index elemein belül az aktuális kondíciók megítélése romlott a fogyasztók körében. A mutató 111,3 pontra csökkent januárban a decemberi 112,5 pontról. Elemzők a decemberivel megegyező értéket vártak januárra is.
A kilátások megítélését számszerűsítő mutató 90,3 pontra javult a decemberi 88,9 pontról. Elemzők változatlan értéket vártak januárra. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >