Kirobbanóan optimisták az amerikai fogyasztók
A fogyasztók optimista várakozásainak köszönhetően emelkedett januárban a Michigan Egyetem fogyasztói hangulatindexe az Egyesült Államokban.
A Michingan Egyetem fogyasztói hangulatindexe 98,5 pontra emelkedett januárban a decemberi 98,2 pontról. Az index előzetes értéke 98,1 pont volt.
Az index januári végleges értéke 2004 januárja óta a legmagasabb.
Az összesített index elemein belül az aktuális kondíciók megítélése romlott a fogyasztók körében. A mutató 111,3 pontra csökkent januárban a decemberi 112,5 pontról. Elemzők a decemberivel megegyező értéket vártak januárra is.
A kilátások megítélését számszerűsítő mutató 90,3 pontra javult a decemberi 88,9 pontról. Elemzők változatlan értéket vártak januárra. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >