Kirámolták a Jamie Oliver raktárat a Herz promóció nyertesei
Véget ért a Herz nagyszabású Jamie Oliver promóciója, melynek keretében a játékban résztvevő Herz vásárlók közül 10 nyertesnek lehetősége volt bejutnia a Jamie Oliver raktárba 2011. április 29-én.
A raktár Budapest belvárosában, a Vam Design-ban volt berendezve, ahol minden játékosnak 1-1 perc állt rendelkezésére, hogy annyi Jamie Oliver ajándékot és Herz szalámit gyűjtsön össze, amennyit csak tud.
A raktár gyorsan kiürült, legnépszerűbbnek a Jamie Oliver grillsütő és a Herz szalámik bizonyultak, de sok fogyott a Jamie Oliver étkészletből, késkészletből és a jellegzetes Jamie mozsárból vagy a flavour shakerből is
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >