„Kipattan a szikra, visszajön a csoda”
Néhány érdekes gondolat az újságíró sanghaji jegyzetfüzetéből:„Kínában napjainkban kereskedelmi forradalom zajlik.”
Alex Thompson, a brit ITN tévécsatorna főmunkatársa, a konferencia moderátora
„Országunkban 30 százaléknál magasabb a szürkegazdaság részaránya.”
Dr. Fang Gang, a kínai Nemzeti Gazdasági Kutatóintézet igazgatója
„Beszéljünk a költségek csökkentéséről. Egy dollárt kap a kínai gyártó egy pólóért, amit aztán Chicagóban négy dollárért árulnak az üzletekben. A gyártónak öt centet nehéz lefaragnia az árból. De ott az ellátási lánc puhább három dollárja…”
Dr. Victor Fung, a Li & Fung kereskedelmi csoport elnöke
„Figyeljenek oda a nőkre. Ma már a világ egyetemistáinak több mint fele nő. Jó tíz év múlva a nők átlagosan többet fognak keresni, mint a férfiak. Ismerkedjenek meg már most a 10-300-as szabállyal. Ha elégedett a női vevőd, elmondja 10 ismerősének. Ha elégedetlen, akkor azt 300-nak mondja el.”
Michael Silverstein, fogyasztói viselkedésről szóló könyvek szerzője
„A hirdetők hirdetésre szánt dollármilliói elkezdték követni az embereket a digitális médiába.”
Sir Martin Sorrell, a WPP kommunikációs szolgáltatócsoport elnöke
„Ha nem leszünk proaktívak, hogy a fogyasztók barátjuknak tekintsenek minket, akkor hiába panaszkodunk majd, hogy mások elfoglalták a helyünket.”
Gareth Ackermann, a CIES-konferencia programbizottságának elnöke, a dél-afrikai Pick’N Pay holding elnöke
„Az emberek nem akarják, hogy úgy bánjanak velük, mint egy pénztárcával, hogy abból növekedjen az üzleted. Ma a képzeletre megy ki a játék. Ha kihasználjuk a fogyasztók fantáziáját, ha a képzelőerejükkel együttműködnek velünk, akkor kipattan a szikra. Kereskedő és fogyasztó kapcsolatába visszahozzuk a csodát.”
Maurice Lévy, a Publicis-csoport elnök-vezérigazgatója
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >