Kiosztották a Startup PlasticSurgery program díjait
Harmadik alkalommal került megrendezésre a Startup PlasticSurgery 4 hónapos programja, melynek győzteseit március közepén a KPMG Magyarország székházában megrendezett záróversenyen hirdették ki az ötletek bemutatása után.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
A program célja, hogy olyan startupoknak segítsenek, amelyek a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokra kínálhatnak megoldásokat. Az esemény fő támogatója a Rossmann Magyarország, így ezúttal számos ötlet látott napvilágot a kozmetikai iparra vonatkozóan is.
A 4 hónap során a kiválasztott csapatok számos eseményen vehettek részt, ahol segítséget és tanácsokat kaphattak, hogy ötleteiket alaposan kidolgozva és megvalósításra készen mutathassák be a zsűrinek.
A program résztvevői között 8 díj került kiosztásra, melyek közül a főszponzor, a Rossmann Magyarország által felajánlott közös együttműködés elindítását a BeautyBlocks és a Beautycle kapták. //
Kapcsolódó cikkeink
Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Komoly múlt és komoly jövő a Rossmann-nál
Jubilált tavaly a Rossmann: 30 évvel korábban nyitotta meg első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >