Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label Packaging Awards versenyt, amelynek győzteseit a január 30-án Hágában megrendezett Packaging Conference eseményen hirdette ki.
A Salute to Excellence Awards program részeként lezajlott díjkiosztón öt kategóriában – legjobb csomagolásdesign, fenntartható csomagolás, kényelmi csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolási innováció – összesen kilenc díjat osztottak ki.
A versenyre 200 nevezés érkezett, amelyeket design, értékesítési, marketing és fenntarthatósági szakértőkből álló zsűri értékelte. A termékeket az esztétikum, fogyasztói elköteleződés, üzenet egyértelműsége, merészség, innováció és márkaidentitás alapján bírálták el.
A díjazottak
A REWE International/Group tagjai – a Billa CEE & IKI és a Billa Austria – három elismerést is elnyertek, köztük a fenntartható csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolásdesign kategóriákban. A zsűri kiemelte a Billa CEE & IKI Bon Via! Bio zöldség-gyümölcseinek fenntartható és a márkát erőteljesen építő megoldásait, valamint a Nice Bites termékcsalád csomagolásának hatékonyságát. A Billa Austria Billa Protein termékcsaládja kifinomult és egyben nagyszerű dizájnjáért részesült elismerésben.
A németországi Rossmann az Alterra Deostick Sensitiv termékének innovatív mono-anyagú papírcsomagolásával nyert a fenntartható csomagolás/non-food kategóriában, míg a holland HEMA személyes higiéniai termékei a legjobb non-food csomagolásdesign díjat kapták.
A cseh Rohlik Group a Miil 1,5% tej csomagolásával nyert az élelmiszer-design kategóriában, az olasz Sun pedig – a Selex Group tagja – a Consilia Derik Crocchette kutyaeledellel lett díjazott a non-food kategóriában.
Oh Vita Grana Padano snacktermékével az olasz VéGé Retail kényelmi csomagolás díjban részesült, míg az Auchan France a Better Life tisztítószer csomagolásával érdemelte ki a csomagolási innovációs díjat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >