Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label Packaging Awards versenyt, amelynek győzteseit a január 30-án Hágában megrendezett Packaging Conference eseményen hirdette ki.
A Salute to Excellence Awards program részeként lezajlott díjkiosztón öt kategóriában – legjobb csomagolásdesign, fenntartható csomagolás, kényelmi csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolási innováció – összesen kilenc díjat osztottak ki.
A versenyre 200 nevezés érkezett, amelyeket design, értékesítési, marketing és fenntarthatósági szakértőkből álló zsűri értékelte. A termékeket az esztétikum, fogyasztói elköteleződés, üzenet egyértelműsége, merészség, innováció és márkaidentitás alapján bírálták el.
A díjazottak
A REWE International/Group tagjai – a Billa CEE & IKI és a Billa Austria – három elismerést is elnyertek, köztük a fenntartható csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolásdesign kategóriákban. A zsűri kiemelte a Billa CEE & IKI Bon Via! Bio zöldség-gyümölcseinek fenntartható és a márkát erőteljesen építő megoldásait, valamint a Nice Bites termékcsalád csomagolásának hatékonyságát. A Billa Austria Billa Protein termékcsaládja kifinomult és egyben nagyszerű dizájnjáért részesült elismerésben.
A németországi Rossmann az Alterra Deostick Sensitiv termékének innovatív mono-anyagú papírcsomagolásával nyert a fenntartható csomagolás/non-food kategóriában, míg a holland HEMA személyes higiéniai termékei a legjobb non-food csomagolásdesign díjat kapták.
A cseh Rohlik Group a Miil 1,5% tej csomagolásával nyert az élelmiszer-design kategóriában, az olasz Sun pedig – a Selex Group tagja – a Consilia Derik Crocchette kutyaeledellel lett díjazott a non-food kategóriában.
Oh Vita Grana Padano snacktermékével az olasz VéGé Retail kényelmi csomagolás díjban részesült, míg az Auchan France a Better Life tisztítószer csomagolásával érdemelte ki a csomagolási innovációs díjat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >