Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label Packaging Awards versenyt, amelynek győzteseit a január 30-án Hágában megrendezett Packaging Conference eseményen hirdette ki.
A Salute to Excellence Awards program részeként lezajlott díjkiosztón öt kategóriában – legjobb csomagolásdesign, fenntartható csomagolás, kényelmi csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolási innováció – összesen kilenc díjat osztottak ki.
A versenyre 200 nevezés érkezett, amelyeket design, értékesítési, marketing és fenntarthatósági szakértőkből álló zsűri értékelte. A termékeket az esztétikum, fogyasztói elköteleződés, üzenet egyértelműsége, merészség, innováció és márkaidentitás alapján bírálták el.
A díjazottak
A REWE International/Group tagjai – a Billa CEE & IKI és a Billa Austria – három elismerést is elnyertek, köztük a fenntartható csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolásdesign kategóriákban. A zsűri kiemelte a Billa CEE & IKI Bon Via! Bio zöldség-gyümölcseinek fenntartható és a márkát erőteljesen építő megoldásait, valamint a Nice Bites termékcsalád csomagolásának hatékonyságát. A Billa Austria Billa Protein termékcsaládja kifinomult és egyben nagyszerű dizájnjáért részesült elismerésben.
A németországi Rossmann az Alterra Deostick Sensitiv termékének innovatív mono-anyagú papírcsomagolásával nyert a fenntartható csomagolás/non-food kategóriában, míg a holland HEMA személyes higiéniai termékei a legjobb non-food csomagolásdesign díjat kapták.
A cseh Rohlik Group a Miil 1,5% tej csomagolásával nyert az élelmiszer-design kategóriában, az olasz Sun pedig – a Selex Group tagja – a Consilia Derik Crocchette kutyaeledellel lett díjazott a non-food kategóriában.
Oh Vita Grana Padano snacktermékével az olasz VéGé Retail kényelmi csomagolás díjban részesült, míg az Auchan France a Better Life tisztítószer csomagolásával érdemelte ki a csomagolási innovációs díjat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >