Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label Packaging Awards versenyt, amelynek győzteseit a január 30-án Hágában megrendezett Packaging Conference eseményen hirdette ki.
A Salute to Excellence Awards program részeként lezajlott díjkiosztón öt kategóriában – legjobb csomagolásdesign, fenntartható csomagolás, kényelmi csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolási innováció – összesen kilenc díjat osztottak ki.
A versenyre 200 nevezés érkezett, amelyeket design, értékesítési, marketing és fenntarthatósági szakértőkből álló zsűri értékelte. A termékeket az esztétikum, fogyasztói elköteleződés, üzenet egyértelműsége, merészség, innováció és márkaidentitás alapján bírálták el.
A díjazottak
A REWE International/Group tagjai – a Billa CEE & IKI és a Billa Austria – három elismerést is elnyertek, köztük a fenntartható csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolásdesign kategóriákban. A zsűri kiemelte a Billa CEE & IKI Bon Via! Bio zöldség-gyümölcseinek fenntartható és a márkát erőteljesen építő megoldásait, valamint a Nice Bites termékcsalád csomagolásának hatékonyságát. A Billa Austria Billa Protein termékcsaládja kifinomult és egyben nagyszerű dizájnjáért részesült elismerésben.
A németországi Rossmann az Alterra Deostick Sensitiv termékének innovatív mono-anyagú papírcsomagolásával nyert a fenntartható csomagolás/non-food kategóriában, míg a holland HEMA személyes higiéniai termékei a legjobb non-food csomagolásdesign díjat kapták.
A cseh Rohlik Group a Miil 1,5% tej csomagolásával nyert az élelmiszer-design kategóriában, az olasz Sun pedig – a Selex Group tagja – a Consilia Derik Crocchette kutyaeledellel lett díjazott a non-food kategóriában.
Oh Vita Grana Padano snacktermékével az olasz VéGé Retail kényelmi csomagolás díjban részesült, míg az Auchan France a Better Life tisztítószer csomagolásával érdemelte ki a csomagolási innovációs díjat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >Fokozatos átállás: új EU-s rendelet alakítja át a csomagolási piacot
Az Európai Unió új csomagolási rendelete alapjaiban változtatja meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >