Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label Packaging Awards versenyt, amelynek győzteseit a január 30-án Hágában megrendezett Packaging Conference eseményen hirdette ki.
A Salute to Excellence Awards program részeként lezajlott díjkiosztón öt kategóriában – legjobb csomagolásdesign, fenntartható csomagolás, kényelmi csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolási innováció – összesen kilenc díjat osztottak ki.
A versenyre 200 nevezés érkezett, amelyeket design, értékesítési, marketing és fenntarthatósági szakértőkből álló zsűri értékelte. A termékeket az esztétikum, fogyasztói elköteleződés, üzenet egyértelműsége, merészség, innováció és márkaidentitás alapján bírálták el.
A díjazottak
A REWE International/Group tagjai – a Billa CEE & IKI és a Billa Austria – három elismerést is elnyertek, köztük a fenntartható csomagolás, legjobb teljesítmény és csomagolásdesign kategóriákban. A zsűri kiemelte a Billa CEE & IKI Bon Via! Bio zöldség-gyümölcseinek fenntartható és a márkát erőteljesen építő megoldásait, valamint a Nice Bites termékcsalád csomagolásának hatékonyságát. A Billa Austria Billa Protein termékcsaládja kifinomult és egyben nagyszerű dizájnjáért részesült elismerésben.
A németországi Rossmann az Alterra Deostick Sensitiv termékének innovatív mono-anyagú papírcsomagolásával nyert a fenntartható csomagolás/non-food kategóriában, míg a holland HEMA személyes higiéniai termékei a legjobb non-food csomagolásdesign díjat kapták.
A cseh Rohlik Group a Miil 1,5% tej csomagolásával nyert az élelmiszer-design kategóriában, az olasz Sun pedig – a Selex Group tagja – a Consilia Derik Crocchette kutyaeledellel lett díjazott a non-food kategóriában.
Oh Vita Grana Padano snacktermékével az olasz VéGé Retail kényelmi csomagolás díjban részesült, míg az Auchan France a Better Life tisztítószer csomagolásával érdemelte ki a csomagolási innovációs díjat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >