Kinderrel Párizsba
2009. március 23-án lezajlott az „Ahány nyeremény, annyi ok a kicsomagolásra!” nyereményjáték második periódusának főnyeremény-sorsolása. A több periódusból álló promóciót a Ferrero Magyarország szervezte a Kinder Hűtött Finomságok termékcsaládja köré.
A nyertes Szigeti Martin, kondorosi játékos lett. Nyereménye egy 4 fős családi hétvége Párizsban, Eurodisney látogatással az OTP Travel szervezésében.
Az erről szóló utalványt Kirsch Péter termékcsoport-menedzser adta át a Ferrero Magyarország Kft. irodájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >