Kinderrel Párizsba
2009. március 23-án lezajlott az „Ahány nyeremény, annyi ok a kicsomagolásra!” nyereményjáték második periódusának főnyeremény-sorsolása. A több periódusból álló promóciót a Ferrero Magyarország szervezte a Kinder Hűtött Finomságok termékcsaládja köré.
A nyertes Szigeti Martin, kondorosi játékos lett. Nyereménye egy 4 fős családi hétvége Párizsban, Eurodisney látogatással az OTP Travel szervezésében.
Az erről szóló utalványt Kirsch Péter termékcsoport-menedzser adta át a Ferrero Magyarország Kft. irodájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >