Kinder Pinguí, Kinder Hűtött Finomságok
Ahány nyeremény, annyi ok a kicsomagolásra! – Minden Kinder Hűtött Finomság csomagolása érték, hiszen ajándékokra váltható. Az új játékperiódusban a promóciós film a Kinder Pinguí reklámfilmhez kapcsolódik: a játékperiódus főnyereményét jelképező Eiffel-torony bukkan elő az egyik Kinder Hűtött Finomság csomagolása alól – a nyeremény egy négy fős családi utazás Párizsba, Eurodisney látogatással!
Ügynökség: Monday Consulting Kft./Well Reklámügynökség Kft.
Megrendelő: Ferrero Magyarország Kft.
Termék: Kinder Pinguí, Kinder Hűtött Finomságok
Megjelenések: TV2, RTL Klub, Viasat3, National Geographic Channel, AXN, Film+
Időszak: Febr. 16.–márc. 8.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >