Kinder Pinguí, Kinder Hűtött Finomságok
Ahány nyeremény, annyi ok a kicsomagolásra! – Minden Kinder Hűtött Finomság csomagolása érték, hiszen ajándékokra váltható. Az új játékperiódusban a promóciós film a Kinder Pinguí reklámfilmhez kapcsolódik: a játékperiódus főnyereményét jelképező Eiffel-torony bukkan elő az egyik Kinder Hűtött Finomság csomagolása alól – a nyeremény egy négy fős családi utazás Párizsba, Eurodisney látogatással!
Ügynökség: Monday Consulting Kft./Well Reklámügynökség Kft.
Megrendelő: Ferrero Magyarország Kft.
Termék: Kinder Pinguí, Kinder Hűtött Finomságok
Megjelenések: TV2, RTL Klub, Viasat3, National Geographic Channel, AXN, Film+
Időszak: Febr. 16.–márc. 8.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >