Kinder Pinguí, Kinder Hűtött Finomságok
Ahány nyeremény, annyi ok a kicsomagolásra! – Minden Kinder Hűtött Finomság csomagolása érték, hiszen ajándékokra váltható. Az új játékperiódusban a promóciós film a Kinder Pinguí reklámfilmhez kapcsolódik: a játékperiódus főnyereményét jelképező Eiffel-torony bukkan elő az egyik Kinder Hűtött Finomság csomagolása alól – a nyeremény egy négy fős családi utazás Párizsba, Eurodisney látogatással!
Ügynökség: Monday Consulting Kft./Well Reklámügynökség Kft.
Megrendelő: Ferrero Magyarország Kft.
Termék: Kinder Pinguí, Kinder Hűtött Finomságok
Megjelenések: TV2, RTL Klub, Viasat3, National Geographic Channel, AXN, Film+
Időszak: Febr. 16.–márc. 8.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >