Kinder Hűtött Finomságok
A Kinder Hűtött Finomságok promóciós reklámfilmje a lényegre tör: bemutatja, hogy minden csomagolás érték, hiszen ajándékokra váltható. A filmben az adott játékperiódus főnyereménye, az egymillió forintos lakberendezési utalványt jelképező kanapé kerül elő az egyik Kinder Hűtött Finomság csomagolása alól. A promóció szlogenje: „Ahány nyeremény, annyi ok a kicsomagolásra”.Ügynökség: Consulting Kft./Well Reklámügynökség Kft.
Megrendelő: Ferrero Magyarország Kft.
Termék: Kinder Hűtött Finomságok
Megjelenések: TV2, RTL Klub, Viasat3, National Geographic Channel, AXN, Film+
Időszak: Január 19.–február 8.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >