Kincsvadászat a METRO-ban
Elkészült a kelet-pesti METRO áruház az eladótér belső átalakításával, amelynek elsődleges célja, hogy a professzionális vevők még kényelmesebben és gyorsabban beszerezhessék a magas minőséget képviselő termékeket, mindent egy helyről.A METRO történetében eddig egyedülálló kezdeményezés keretében a vásárlók feltérképezhették az „új” üzlet kínálta lehetőségeket, a megújult termék- és szolgáltatás-portfóliót. A program részét képezte a Kincsvadászat, amelynek részeként a partnereknek három terméket kellett megkeresniük.
Jutalmul a pénztáraknál további két termék – egy 3 részes grillkészlet, vagy egy 8 GB-os Kingston pendrive – közül választhattak, azaz összesen négyféle terméket vehettek meg darabonként 1 forintért vásárlásuk végén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >