Kincsvadászat a METRO-ban
Elkészült a kelet-pesti METRO áruház az eladótér belső átalakításával, amelynek elsődleges célja, hogy a professzionális vevők még kényelmesebben és gyorsabban beszerezhessék a magas minőséget képviselő termékeket, mindent egy helyről.A METRO történetében eddig egyedülálló kezdeményezés keretében a vásárlók feltérképezhették az „új” üzlet kínálta lehetőségeket, a megújult termék- és szolgáltatás-portfóliót. A program részét képezte a Kincsvadászat, amelynek részeként a partnereknek három terméket kellett megkeresniük.
Jutalmul a pénztáraknál további két termék – egy 3 részes grillkészlet, vagy egy 8 GB-os Kingston pendrive – közül választhattak, azaz összesen négyféle terméket vehettek meg darabonként 1 forintért vásárlásuk végén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >