Kincsvadászat a METRO-ban
Elkészült a kelet-pesti METRO áruház az eladótér belső átalakításával, amelynek elsődleges célja, hogy a professzionális vevők még kényelmesebben és gyorsabban beszerezhessék a magas minőséget képviselő termékeket, mindent egy helyről.A METRO történetében eddig egyedülálló kezdeményezés keretében a vásárlók feltérképezhették az „új” üzlet kínálta lehetőségeket, a megújult termék- és szolgáltatás-portfóliót. A program részét képezte a Kincsvadászat, amelynek részeként a partnereknek három terméket kellett megkeresniük.
Jutalmul a pénztáraknál további két termék – egy 3 részes grillkészlet, vagy egy 8 GB-os Kingston pendrive – közül választhattak, azaz összesen négyféle terméket vehettek meg darabonként 1 forintért vásárlásuk végén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >