Kincstári dinamizmus
Németországban dübörög a konjunktúra, a munkanélküliségi ráta sok-sok éve nem volt ilyen alacsony (sokan azt mondják, hogy még sosem). Amit ebből én láttam, az egy rekordsikereket elért kiállítás volt, az Euroshop Düsseldorfban. Mind kiállítói számát, látogatóit, és ezek nemzetközi összetételét tekintve minden korábbi eredményt felülmúlt az idei valóság, és ezzel együtt hihetetlenül dinamikusnak látják újra a piacot a szakmabéliek.
Ahogy jártam a kiállítást, elbűvölve a lépten-nyomon szemem elé kerülő innovációktól, arra gondoltam, hogy vajon nálunk mikor fogjuk ugyanezt érezni, látni, tapasztalni? Melyik szakkiállításon fogok majd itthon hasonló érzéssel végigsétálni?
Nagyon készülünk az idei Hoventára, a jövő februári Foodapestre, és nagyon optimistán nézünk a jövőbe, de mégis, valahogy más volt az érzésem ott kint. Bárkit kérdeztem, mindenkit nagyon érdekelt a magyar piac, mert újra a lehetőséget látják bennünk is, de amikor itthon körkérdéseket teszünk fel partnereink körében, még mindenki csak találgat a jövőt illetően.
Azt kívánom, hogy bárcsak itthon is láthatnám azt az ambíciót a piacban és a cégekben, amit ott Düsseldorfban, és a sok optimizmus talán maga is pozitív változásokat hozhatna mindenki számára itthon is. Én ezt kérem majd ajándékba a húsvéti nyuszitól!
(A kiállításról részletes tudósítást következő számunkban olvashatnak.)
Hermann Zsuzsanna
főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >