Kínában vesz céget a PepsiCo
A PepsiCo megállapodott a kínai Be & Cheery nevű, rágcsálnivalókat gyártó és forgalmazó vállalattal a felvásárlásról – írja az origo. Az ügylet összértéke 705 millió dollár lesz, jelentették be az érintett vállalatok.
A Be & Cheery javarészt magvakat és szárított gyümölcsöket árul a kínai e-kereskedelmi oldalakon keresztük. A PepsiCo szerint az akvizíció fontos lépés volt az amerikai konglomerátumnak ahhoz, hogy piacvezetőnek válljanak Kínában.
Ram Krishnan, a PepsiCo vezérigazgatója kiemelte, hogy a Be & Cheery által a vállalat tovább növelheti online jelenlétét és a lépéssel jelentős szereplője lehet a kínai e-kereskedelemnek. A felvásárlás emellett segít abban is, hogy a termékek egyszerűbben és gyorsabban eljussanak a fogyasztókhoz.
A cégvezető hozzáttette, hogy a Be & Cheery innovatív működése az amerikai konglomerátumnak is segíthet megújulni több területen is.
A Be & Cheery-t 2003-ban alapították és jelenleg az egyik legnagyobb online értékesítő rágcsálnivalókat forgalmazó vállalatnak számít Kínában. 2019-ben a cég 711,7 millió dollárnyi bevételt termelt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
23 Unimarkt üzletet vásárol fel a SPAR Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
