Kínában vesz céget a PepsiCo
A PepsiCo megállapodott a kínai Be & Cheery nevű, rágcsálnivalókat gyártó és forgalmazó vállalattal a felvásárlásról – írja az origo. Az ügylet összértéke 705 millió dollár lesz, jelentették be az érintett vállalatok.
A Be & Cheery javarészt magvakat és szárított gyümölcsöket árul a kínai e-kereskedelmi oldalakon keresztük. A PepsiCo szerint az akvizíció fontos lépés volt az amerikai konglomerátumnak ahhoz, hogy piacvezetőnek válljanak Kínában.
Ram Krishnan, a PepsiCo vezérigazgatója kiemelte, hogy a Be & Cheery által a vállalat tovább növelheti online jelenlétét és a lépéssel jelentős szereplője lehet a kínai e-kereskedelemnek. A felvásárlás emellett segít abban is, hogy a termékek egyszerűbben és gyorsabban eljussanak a fogyasztókhoz.
A cégvezető hozzáttette, hogy a Be & Cheery innovatív működése az amerikai konglomerátumnak is segíthet megújulni több területen is.
A Be & Cheery-t 2003-ban alapították és jelenleg az egyik legnagyobb online értékesítő rágcsálnivalókat forgalmazó vállalatnak számít Kínában. 2019-ben a cég 711,7 millió dollárnyi bevételt termelt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárult a 15. jubileumi Nap gyermekei pályázat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit jelent a hústartalom a húskészítményeknél?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >