Kínában vesz céget a PepsiCo
A PepsiCo megállapodott a kínai Be & Cheery nevű, rágcsálnivalókat gyártó és forgalmazó vállalattal a felvásárlásról – írja az origo. Az ügylet összértéke 705 millió dollár lesz, jelentették be az érintett vállalatok.
A Be & Cheery javarészt magvakat és szárított gyümölcsöket árul a kínai e-kereskedelmi oldalakon keresztük. A PepsiCo szerint az akvizíció fontos lépés volt az amerikai konglomerátumnak ahhoz, hogy piacvezetőnek válljanak Kínában.
Ram Krishnan, a PepsiCo vezérigazgatója kiemelte, hogy a Be & Cheery által a vállalat tovább növelheti online jelenlétét és a lépéssel jelentős szereplője lehet a kínai e-kereskedelemnek. A felvásárlás emellett segít abban is, hogy a termékek egyszerűbben és gyorsabban eljussanak a fogyasztókhoz.
A cégvezető hozzáttette, hogy a Be & Cheery innovatív működése az amerikai konglomerátumnak is segíthet megújulni több területen is.
A Be & Cheery-t 2003-ban alapították és jelenleg az egyik legnagyobb online értékesítő rágcsálnivalókat forgalmazó vállalatnak számít Kínában. 2019-ben a cég 711,7 millió dollárnyi bevételt termelt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >