Kínában vesz céget a PepsiCo
A PepsiCo megállapodott a kínai Be & Cheery nevű, rágcsálnivalókat gyártó és forgalmazó vállalattal a felvásárlásról – írja az origo. Az ügylet összértéke 705 millió dollár lesz, jelentették be az érintett vállalatok.
A Be & Cheery javarészt magvakat és szárított gyümölcsöket árul a kínai e-kereskedelmi oldalakon keresztük. A PepsiCo szerint az akvizíció fontos lépés volt az amerikai konglomerátumnak ahhoz, hogy piacvezetőnek válljanak Kínában.
Ram Krishnan, a PepsiCo vezérigazgatója kiemelte, hogy a Be & Cheery által a vállalat tovább növelheti online jelenlétét és a lépéssel jelentős szereplője lehet a kínai e-kereskedelemnek. A felvásárlás emellett segít abban is, hogy a termékek egyszerűbben és gyorsabban eljussanak a fogyasztókhoz.
A cégvezető hozzáttette, hogy a Be & Cheery innovatív működése az amerikai konglomerátumnak is segíthet megújulni több területen is.
A Be & Cheery-t 2003-ban alapították és jelenleg az egyik legnagyobb online értékesítő rágcsálnivalókat forgalmazó vállalatnak számít Kínában. 2019-ben a cég 711,7 millió dollárnyi bevételt termelt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >Fine Dining: az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás a Néprajzi Múzeumban
Fine Dining: Az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás kedden…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >