Kínában terjeszkedik a Wal-Mart
Tovább terjeszkedik Kínában a Wal-Mart. Az amerikai kiskereskedelmi óriás 25 százalékkal növelné üzletei számát a távol-keleti országban.
A Wal-Mart tovább erősítené jelenlétét a kínai piacon, több mint 400 üzlete mellé 2014-2016-ban újabb 110 üzlet megnyitását tervezi. Az amerikai vállalat idén már 30 kiskereskedelmi egységet adott át, míg 11-et zárt be, és a következő másfél évben további 15-30 üzlet bezárását tervezi.
A Wal-Martot is megviseli a nehéz globális gazdasági környezet és az e-kereskedelem előretörése. A vezérigazgató már jelezte, hogy az online kereskedelemben is aktívan részt kívánnak venni. A Bain&Co felmérése szerint az e-kereskedelem volumene 2012-2015 között éves szinten 32 százalékkal emelkedhet, míg a Wal-Mart az év első felében 32 százalékkal növelte az online piaci jelenlétét.
A vállalatnak a távol-keleti piacon olyan vetélytársai vannak, mint a francia Auchan, a Sun Art Retail Group illetve az augusztusban a Tescoval partnerségre lépő China Resources Enterprise. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >