Kínában terjeszkedik a Wal-Mart
Tovább terjeszkedik Kínában a Wal-Mart. Az amerikai kiskereskedelmi óriás 25 százalékkal növelné üzletei számát a távol-keleti országban.
A Wal-Mart tovább erősítené jelenlétét a kínai piacon, több mint 400 üzlete mellé 2014-2016-ban újabb 110 üzlet megnyitását tervezi. Az amerikai vállalat idén már 30 kiskereskedelmi egységet adott át, míg 11-et zárt be, és a következő másfél évben további 15-30 üzlet bezárását tervezi.
A Wal-Martot is megviseli a nehéz globális gazdasági környezet és az e-kereskedelem előretörése. A vezérigazgató már jelezte, hogy az online kereskedelemben is aktívan részt kívánnak venni. A Bain&Co felmérése szerint az e-kereskedelem volumene 2012-2015 között éves szinten 32 százalékkal emelkedhet, míg a Wal-Mart az év első felében 32 százalékkal növelte az online piaci jelenlétét.
A vállalatnak a távol-keleti piacon olyan vetélytársai vannak, mint a francia Auchan, a Sun Art Retail Group illetve az augusztusban a Tescoval partnerségre lépő China Resources Enterprise. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
