Kínában terjeszkedik a Wal-Mart
Tovább terjeszkedik Kínában a Wal-Mart. Az amerikai kiskereskedelmi óriás 25 százalékkal növelné üzletei számát a távol-keleti országban.
A Wal-Mart tovább erősítené jelenlétét a kínai piacon, több mint 400 üzlete mellé 2014-2016-ban újabb 110 üzlet megnyitását tervezi. Az amerikai vállalat idén már 30 kiskereskedelmi egységet adott át, míg 11-et zárt be, és a következő másfél évben további 15-30 üzlet bezárását tervezi.
A Wal-Martot is megviseli a nehéz globális gazdasági környezet és az e-kereskedelem előretörése. A vezérigazgató már jelezte, hogy az online kereskedelemben is aktívan részt kívánnak venni. A Bain&Co felmérése szerint az e-kereskedelem volumene 2012-2015 között éves szinten 32 százalékkal emelkedhet, míg a Wal-Mart az év első felében 32 százalékkal növelte az online piaci jelenlétét.
A vállalatnak a távol-keleti piacon olyan vetélytársai vannak, mint a francia Auchan, a Sun Art Retail Group illetve az augusztusban a Tescoval partnerségre lépő China Resources Enterprise. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a…
Tovább olvasom >