Kínában terjeszkedik a Wal-Mart
Tovább terjeszkedik Kínában a Wal-Mart. Az amerikai kiskereskedelmi óriás 25 százalékkal növelné üzletei számát a távol-keleti országban.
A Wal-Mart tovább erősítené jelenlétét a kínai piacon, több mint 400 üzlete mellé 2014-2016-ban újabb 110 üzlet megnyitását tervezi. Az amerikai vállalat idén már 30 kiskereskedelmi egységet adott át, míg 11-et zárt be, és a következő másfél évben további 15-30 üzlet bezárását tervezi.
A Wal-Martot is megviseli a nehéz globális gazdasági környezet és az e-kereskedelem előretörése. A vezérigazgató már jelezte, hogy az online kereskedelemben is aktívan részt kívánnak venni. A Bain&Co felmérése szerint az e-kereskedelem volumene 2012-2015 között éves szinten 32 százalékkal emelkedhet, míg a Wal-Mart az év első felében 32 százalékkal növelte az online piaci jelenlétét.
A vállalatnak a távol-keleti piacon olyan vetélytársai vannak, mint a francia Auchan, a Sun Art Retail Group illetve az augusztusban a Tescoval partnerségre lépő China Resources Enterprise. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >