Kínában terjeszkedik a Wal-Mart

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 10. 29. 10:12

Tovább terjeszkedik Kínában a Wal-Mart. Az amerikai kiskereskedelmi óriás 25 százalékkal növelné üzletei számát a távol-keleti országban.

Walmart-Kina

A Wal-Mart tovább erősítené jelenlétét a kínai piacon, több mint 400 üzlete mellé 2014-2016-ban újabb 110 üzlet megnyitását tervezi. Az amerikai vállalat idén már 30 kiskereskedelmi egységet adott át, míg 11-et zárt be, és a következő másfél évben további 15-30 üzlet bezárását tervezi.

A Wal-Martot is megviseli a nehéz globális gazdasági környezet és az e-kereskedelem előretörése. A vezérigazgató már jelezte, hogy az online kereskedelemben is aktívan részt kívánnak venni. A Bain&Co felmérése szerint az e-kereskedelem volumene 2012-2015 között éves szinten 32 százalékkal emelkedhet, míg a Wal-Mart az év első felében 32 százalékkal növelte az online piaci jelenlétét.

A vállalatnak a távol-keleti piacon olyan vetélytársai vannak, mint a francia Auchan, a Sun Art Retail Group illetve az augusztusban a Tescoval partnerségre lépő China Resources Enterprise. (portfolio.hu)

Kapcsolódó cikkeink