Kínában terjeszkedik a Tesco, Közép-Európában beváltak a diszkont-termékek
A Tesco kínai terjeszkedése részeként az egymilliós lakosú Fushun városban építi fel első bevásárlóközpontját. Közép-Európában beváltak az áruházlánc diszkont-akciói – jelenti a The Times nyomán a VG Online.
A cég a tervek szerint még az idén megnyitja a 6 ezer négyzetméter alapterületű létesítményt, mely edzőtermet, parkolót, éttermi részleget és ötszáz lakást is magában foglal. Idén még további négy bevásárló központ épül Kínában, majd – ha a project sikeres lesz – további tizennégy. Jelenleg a Tesco 65 áruházat üzemeltet a világ legnépesebb országában. A Nagy-Britanniában piacvezető áruházlánc hazai pályán megérezte a riválisok, az Aldi és a Lidl szorítását, ezért vezette be múlt szeptemberben "diszkont" termékeit. Nem tudni, hogy a szigetországban mekkora eredményt hozott a termékcsalád, de Közép-Európában – elsősorban a fő piacnak számító Lengyelországban – az akciók beváltak. Az európai diszkont központjának számító Lengyelországban a Tesco piacot szerzett a portugál tulajdonú Biedronka elől. Legfőbb riválisa a hozzá hasonlóan 6 százalékos részesedést birtokló Lidl.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >