Kínában terjeszkedik a Tesco, Közép-Európában beváltak a diszkont-termékek
A Tesco kínai terjeszkedése részeként az egymilliós lakosú Fushun városban építi fel első bevásárlóközpontját. Közép-Európában beváltak az áruházlánc diszkont-akciói – jelenti a The Times nyomán a VG Online.
A cég a tervek szerint még az idén megnyitja a 6 ezer négyzetméter alapterületű létesítményt, mely edzőtermet, parkolót, éttermi részleget és ötszáz lakást is magában foglal. Idén még további négy bevásárló központ épül Kínában, majd – ha a project sikeres lesz – további tizennégy. Jelenleg a Tesco 65 áruházat üzemeltet a világ legnépesebb országában. A Nagy-Britanniában piacvezető áruházlánc hazai pályán megérezte a riválisok, az Aldi és a Lidl szorítását, ezért vezette be múlt szeptemberben "diszkont" termékeit. Nem tudni, hogy a szigetországban mekkora eredményt hozott a termékcsalád, de Közép-Európában – elsősorban a fő piacnak számító Lengyelországban – az akciók beváltak. Az európai diszkont központjának számító Lengyelországban a Tesco piacot szerzett a portugál tulajdonú Biedronka elől. Legfőbb riválisa a hozzá hasonlóan 6 százalékos részesedést birtokló Lidl.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >