Kínában terjeszkedik a Tesco, Közép-Európában beváltak a diszkont-termékek

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 06. 16. 00:05

A Tesco kínai terjeszkedése részeként az egymilliós lakosú Fushun városban építi fel első bevásárlóközpontját. Közép-Európában beváltak az áruházlánc diszkont-akciói – jelenti a The Times nyomán a VG Online.

A cég a tervek szerint még az idén megnyitja a 6 ezer négyzetméter alapterületű  létesítményt, mely edzőtermet, parkolót, éttermi részleget és ötszáz lakást is magában foglal. Idén még további négy bevásárló központ épül Kínában, majd – ha a project sikeres lesz – további tizennégy. Jelenleg a Tesco 65 áruházat üzemeltet a világ legnépesebb országában.  A  Nagy-Britanniában piacvezető  áruházlánc hazai pályán  megérezte a riválisok, az Aldi és a Lidl szorítását,  ezért vezette be múlt szeptemberben "diszkont" termékeit. Nem tudni, hogy a szigetországban mekkora eredményt hozott a termékcsalád, de Közép-Európában – elsősorban a fő piacnak számító Lengyelországban – az akciók beváltak. Az európai diszkont központjának számító Lengyelországban a Tesco piacot szerzett a portugál tulajdonú Biedronka elől. Legfőbb riválisa a hozzá hasonlóan 6 százalékos részesedést birtokló Lidl.



Kapcsolódó cikkeink