Kínában népszerű a magyar bor
Kínában a legnagyobb érdeklődéssel a magyar bikavért fogadják, de a kóstolókon valamennyi termék sikert aratott. Konkrét üzleti lehetőségekről elsősorban nagykereskedők és gasztronómiai beszállítók érdeklődtek, akikkel hamarosan megkezdődik a kapcsolatfelvétel.
A hatalmas kínai piac egy kisebb szegmense is komoly lehetőségeket jelent a magyar borászatoknak, ezért a minőség mellett fontos, hogy megfelelő mennyiséget is tudjon produkálni egy-egy partner. Az ostorosi borászat ezen a téren is partner tud lenni Kínában, így van rá esély, hogy jövőre már Egri Bikavért is rendeljenek a pekingi kacsa mellé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >