Kínában népszerű a magyar bor
Kínában a legnagyobb érdeklődéssel a magyar bikavért fogadják, de a kóstolókon valamennyi termék sikert aratott. Konkrét üzleti lehetőségekről elsősorban nagykereskedők és gasztronómiai beszállítók érdeklődtek, akikkel hamarosan megkezdődik a kapcsolatfelvétel.
A hatalmas kínai piac egy kisebb szegmense is komoly lehetőségeket jelent a magyar borászatoknak, ezért a minőség mellett fontos, hogy megfelelő mennyiséget is tudjon produkálni egy-egy partner. Az ostorosi borászat ezen a téren is partner tud lenni Kínában, így van rá esély, hogy jövőre már Egri Bikavért is rendeljenek a pekingi kacsa mellé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >