Kínában népszerű a magyar bor
Kínában a legnagyobb érdeklődéssel a magyar bikavért fogadják, de a kóstolókon valamennyi termék sikert aratott. Konkrét üzleti lehetőségekről elsősorban nagykereskedők és gasztronómiai beszállítók érdeklődtek, akikkel hamarosan megkezdődik a kapcsolatfelvétel.
A hatalmas kínai piac egy kisebb szegmense is komoly lehetőségeket jelent a magyar borászatoknak, ezért a minőség mellett fontos, hogy megfelelő mennyiséget is tudjon produkálni egy-egy partner. Az ostorosi borászat ezen a téren is partner tud lenni Kínában, így van rá esély, hogy jövőre már Egri Bikavért is rendeljenek a pekingi kacsa mellé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >