Kínában népszerű a magyar bor
Kínában a legnagyobb érdeklődéssel a magyar bikavért fogadják, de a kóstolókon valamennyi termék sikert aratott. Konkrét üzleti lehetőségekről elsősorban nagykereskedők és gasztronómiai beszállítók érdeklődtek, akikkel hamarosan megkezdődik a kapcsolatfelvétel.
A hatalmas kínai piac egy kisebb szegmense is komoly lehetőségeket jelent a magyar borászatoknak, ezért a minőség mellett fontos, hogy megfelelő mennyiséget is tudjon produkálni egy-egy partner. Az ostorosi borászat ezen a téren is partner tud lenni Kínában, így van rá esély, hogy jövőre már Egri Bikavért is rendeljenek a pekingi kacsa mellé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >