Kínában népszerű a magyar bor
Kínában a legnagyobb érdeklődéssel a magyar bikavért fogadják, de a kóstolókon valamennyi termék sikert aratott. Konkrét üzleti lehetőségekről elsősorban nagykereskedők és gasztronómiai beszállítók érdeklődtek, akikkel hamarosan megkezdődik a kapcsolatfelvétel.
A hatalmas kínai piac egy kisebb szegmense is komoly lehetőségeket jelent a magyar borászatoknak, ezért a minőség mellett fontos, hogy megfelelő mennyiséget is tudjon produkálni egy-egy partner. Az ostorosi borászat ezen a téren is partner tud lenni Kínában, így van rá esély, hogy jövőre már Egri Bikavért is rendeljenek a pekingi kacsa mellé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >