Kínában az online kiskereskedelembe fektet a Google
A Google 550 millió dollárt fektet be Kína második legnagyobb online kiskereskedelmi cégébe, a Jingdong (JD.com) vállalatcsoportba, hogy növelje jelenlétét a gyorsan növekvő ázsiai piacokon, illetve felvegye a küzdelmet a vetélytársakkal, köztük az Amazonnal – írja a Világgazdaság Online.
A kaliforniai székhelyű technológiai óriásvállalat hétfőn bejelentette, hogy szélesebb alapokon nyugvó együttműködést alakít ki a kínai céggel, ennek egyik eleme, hogy 550 millió dollárért 27 millió újonnan kibocsátott A-osztályú törzsrészvényt vásárol, amivel kevesebb mint 1 százalékos tulajdonosi hányadra tesz szert a JD-ben.
A partnerség jegyében például a Google árösszehasonlító rendszere, a Google Shopping révén reklámozni fogja a JD.com honlapon elérhető termékeket. Ezáltal a JD.com kiléphet a kínai és a délkelet-ázsiai piacokról, és megvetheti lábát az Egyesült Államokban és Európában. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >