Kínában az online kiskereskedelembe fektet a Google
A Google 550 millió dollárt fektet be Kína második legnagyobb online kiskereskedelmi cégébe, a Jingdong (JD.com) vállalatcsoportba, hogy növelje jelenlétét a gyorsan növekvő ázsiai piacokon, illetve felvegye a küzdelmet a vetélytársakkal, köztük az Amazonnal – írja a Világgazdaság Online.
A kaliforniai székhelyű technológiai óriásvállalat hétfőn bejelentette, hogy szélesebb alapokon nyugvó együttműködést alakít ki a kínai céggel, ennek egyik eleme, hogy 550 millió dollárért 27 millió újonnan kibocsátott A-osztályú törzsrészvényt vásárol, amivel kevesebb mint 1 százalékos tulajdonosi hányadra tesz szert a JD-ben.
A partnerség jegyében például a Google árösszehasonlító rendszere, a Google Shopping révén reklámozni fogja a JD.com honlapon elérhető termékeket. Ezáltal a JD.com kiléphet a kínai és a délkelet-ázsiai piacokról, és megvetheti lábát az Egyesült Államokban és Európában. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Drasztikus drágulás a Temun és a Sheinen: Trump vámháborúja érezteti hatását
Április 25-től érezhetően megdrágultak a kínai Temu és Shein platformokon…
Tovább olvasom >Kína adó-visszatérítési könnyítéssel élénkítené a belföldi fogyasztást
Kína újabb lépést tett a gyenge belföldi kereslet élénkítése érdekében:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >