Kínában az online kiskereskedelembe fektet a Google
A Google 550 millió dollárt fektet be Kína második legnagyobb online kiskereskedelmi cégébe, a Jingdong (JD.com) vállalatcsoportba, hogy növelje jelenlétét a gyorsan növekvő ázsiai piacokon, illetve felvegye a küzdelmet a vetélytársakkal, köztük az Amazonnal – írja a Világgazdaság Online.
A kaliforniai székhelyű technológiai óriásvállalat hétfőn bejelentette, hogy szélesebb alapokon nyugvó együttműködést alakít ki a kínai céggel, ennek egyik eleme, hogy 550 millió dollárért 27 millió újonnan kibocsátott A-osztályú törzsrészvényt vásárol, amivel kevesebb mint 1 százalékos tulajdonosi hányadra tesz szert a JD-ben.
A partnerség jegyében például a Google árösszehasonlító rendszere, a Google Shopping révén reklámozni fogja a JD.com honlapon elérhető termékeket. Ezáltal a JD.com kiléphet a kínai és a délkelet-ázsiai piacokról, és megvetheti lábát az Egyesült Államokban és Európában. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >