Kínában népszerűsítik a magyar borokat
Tizenegy hazai kiállító – köztük tokaji, villányi és balatoni vezető borászatok – képviseltetik magukat az MT Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóság közösségi standján Kína vezető bor és szeszesital szakkiállításán, a ProWine-on – írja a tozsdeforum.hu. A csak szakmai látogatóknak szóló seregszemlén tavaly 38 országból 650 kiállító vett részt, a látogatók száma pedig megközelítette a 6500 főt – közölte a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. számos módon népszerűsíti a magyar termékeket Kínában: közösségi bemutatót szervez tizenegy bor- és pezsgőkiállító részére, ezen kívül üzletember-találkozóval, szakmai előadással egybekötött vezetett borkóstolókat tart a Magyar Borkiválóságok gyűjteményből.
A rendezvény az idén a világhírű Institute of Masters of Wine mesterkurzusának is otthont ad. Párhuzamos eseményként, a szomszédos pavilonok adnak otthont az egyik legnépszerűbb kínai vendéglátóipari szakkiállításnak, az FHC-nak.
Kínában a borfogyasztás gyorsan nő, amit az import borok és az egyre számottevőbb helyi termelés egymással versenyezve próbál kielégíteni. A Kínába irányuló magyar agrárexporton belül is jelentős részt képviselnek a borok. A tokaji mellett más borvidékekről származó minőségi, különleges borok és pezsgők is piacon vannak már kisebb mennyiségben a távol-keleti országban – áll a közleményben. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >Magyar siker a világ legjobb borászatainak rangsorában: a Szepsy Pince a 43. helyen
2024-ben is közzétették a World’s Best Vineyards rangsorát, amely az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >