Kilépett a blogtérbe a Syngenta
A baseli székhelyű agrárvállalat a jövőbe mutató piaci trendek mellett az innovatív megoldásokra, technológiai újdonságra szeretné felhívni a figyelmet az új blogjában. A posztokat Máté Endre, a Syngenta fejlesztője írja.
Piackutatási adatok szerint az agrárvállalkozók és a növényvédelmi szakemberek még mindig inkább nyomtatott kiadványokat olvasnak, ezek hitelességét tartják elsődlegesnek. Azonban a magyar mezőgazdaságban generációváltás zajlik: a 60 év feletti gazdálkodók hatvan százaléka rövid időn belül nyugdíjba vonul, helyüket fiatalok veszik át.
Az új generáció már okostelefont használ, rendszeresen tájékozódik az interneten, s ke-resi azokat az online szakmai fórumokat, ahol globális híreket, nemzetközi tapasztalatokat és szaktanácsokat talál, akár a következő évtizedekre is vonatkozóan. A Syngenta Magyarország ezért úgy döntött, hogy elsősorban a fiatal gazdákat megszólítva, kilép a blogtérbe, s elindít egy önálló blogot, amely a jövőbe mutató piaci trendek mellett az innovatív megoldásokat és a technológiai újdonságokat mutatja be közérthetően, fóku-szálva a Syngenta növénykultúra-alapú integrált megoldásaira.
Az internetes naplót Máté Endre írja, aki három éve vezeti a Syngenta fejlesztői csapatát, ami teljes körűen felelős a magyarországi adaptációs és demonstrációs kísérletekért. Irányításával zajlanak az integrált megoldások kísérletei a zöldségek, a gyümölcsök, illetve a szántóföldi kultúrák kapcsán, mind a vetőmag, mind a növényvédőszer tekintetében.
A Syngenta a világ vezető agrárvállalata, 90 országban tevékenykedik, de a magyarországihoz hasonló blog mindössze néhány országban valósult meg, köztük az Egyesült Államokban, ahol különösen fogékonyak az agrárgazdálkodók az online párbeszédre. A tengerentúli social média platformok példaként szolgáltak a magyar leányvállalat számára is.
A Syngenta internetes naplója a blog.syngenta.hu címen érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rászoruló hölgyek nőnapját tette szebbé a Rossmann
A Rossmann 2025-ben is többek között a Baptista Szeretetszolgálattal közösen…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő…
Tovább olvasom >