Kilencedszer segít a Mars
Szinte már hagyományként, idén ősszel kilencedik alkalommal hirdeti meg a Mars Magyarország a „Segíts a menhelyeknek!” kampányt, melynek keretében ismét az állatmenhelyek és négylábú lakóik megsegítésére siet az élelmiszergyártó vállalat. A kampánynak köszönhetően az elmúlt évek során csaknem 125 tonna minőségi Pedigree® és Whiskas® állateledelt adományoztak a menhelyek számára.
– A kampány egy rendkívül egyszerű metódus alapján működik, amely segít abban, hogy elkötelezzük a vásárlóinkat, és kifejezetten hasznos a résztvevő állatmenhelyek számára is – hangsúlyozta a legújabb kampány ismertetése során Szécsényi Beatrix, a Mars Magyarország képviselője. – Minden eladott Pedigree®, Whiskas®, Sheba®, Dreamies® és Perfect Fit® egy-egy tál állateledelt jelent a kampányban részt vevő három állatmenhely lakóinak – tette hozzá.
A „Segíts a menhelyeknek” kampány időtartama alatt a Mars Petfood termékeit akciós áron vásárolhatják meg a fogyasztók a kiválasztott üzletekben. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a Mátrix Közhasznú Alapítvány
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >