Kilenc Unilever márka kapott Superbrands elismerést
Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A márkák minőségét és megbízhatóságát képviselő elismerésben kilenc Unilever márka részesült.
2004 óta Magyarországon is díjazzák a tudatos márkaépítésben élen járó vállalatokat és ítélik oda a Superbrands védjegyet. A 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntése értelmében idén 9 Unilever márka érdemelte ki a neves elismerést.
A díjban az Unilever olyan jól ismert és népszerű márkai részesültek, mint az AXE, a CARTE D'OR, a DOMESTOS, a DOVE, a KNORR, a LIPTON EARL GREY, a MAGNUM, a RAMA és a SIGNAL. A hazai piacon évtizedek óta rendkívül sikeres DOMESTOS a bíráló bizottság értékelése alapján a díjat „a nehéz időkben is érvényesülő márkaerő, az erős alapok, és az átgondolt márkaápolás” miatt kapta, az AXE a jól ismert és változatlanul merész kommunikációjával érdemelte ki az elismerést.
Az indoklásban a bizottság arra is rámutatott, hogy a márka példás módon, a merészséget nem keveri az ízléstelenséggel. A SIGNAL és a DOVE márkák látványos BTL aktivitásokkal valamint a Push and Pull marketing módszerek kiváló alkalmazásával tűntek ki, míg a CARTE D’OR a jól bevált stratégiák mellett újdonságokkal is szolgált, ami kiemelte a márkát a versenytársak köréből. A KNORR a régi márkaértékek gondozása és olyan újdonságok bevezetése miatt részesült a megtisztelő címben, mint a „KNORR Kulináris Akadémia Magyar Bajnokság”, míg a LIPTON EARL GREY tea a tudatos márkaépítésért érdemelte ki a Superbrands elismerést. A MAGNUM a piaci igényekre való rugalmas reagálásért, valamint a megújított kiszerelésekért és íz variációkért kapta a minősítést. A RAMA pedig azért a sikerért, hogy hosszú évek alatt végre végleg kilépett a margarin kategóriából, s belépett a „finom családi receptek nélkülözhetetlen összetevője elit körébe”.
Az Unilever büszke a márkái által elért sikerekre és arra, hogy vásárlóinak egy újabb garancia lehet a kiváló minőségre mindennap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >