Kilenc Unilever márka kapott Superbrands elismerést
Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A márkák minőségét és megbízhatóságát képviselő elismerésben kilenc Unilever márka részesült.
2004 óta Magyarországon is díjazzák a tudatos márkaépítésben élen járó vállalatokat és ítélik oda a Superbrands védjegyet. A 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntése értelmében idén 9 Unilever márka érdemelte ki a neves elismerést.
A díjban az Unilever olyan jól ismert és népszerű márkai részesültek, mint az AXE, a CARTE D'OR, a DOMESTOS, a DOVE, a KNORR, a LIPTON EARL GREY, a MAGNUM, a RAMA és a SIGNAL. A hazai piacon évtizedek óta rendkívül sikeres DOMESTOS a bíráló bizottság értékelése alapján a díjat „a nehéz időkben is érvényesülő márkaerő, az erős alapok, és az átgondolt márkaápolás” miatt kapta, az AXE a jól ismert és változatlanul merész kommunikációjával érdemelte ki az elismerést.
Az indoklásban a bizottság arra is rámutatott, hogy a márka példás módon, a merészséget nem keveri az ízléstelenséggel. A SIGNAL és a DOVE márkák látványos BTL aktivitásokkal valamint a Push and Pull marketing módszerek kiváló alkalmazásával tűntek ki, míg a CARTE D’OR a jól bevált stratégiák mellett újdonságokkal is szolgált, ami kiemelte a márkát a versenytársak köréből. A KNORR a régi márkaértékek gondozása és olyan újdonságok bevezetése miatt részesült a megtisztelő címben, mint a „KNORR Kulináris Akadémia Magyar Bajnokság”, míg a LIPTON EARL GREY tea a tudatos márkaépítésért érdemelte ki a Superbrands elismerést. A MAGNUM a piaci igényekre való rugalmas reagálásért, valamint a megújított kiszerelésekért és íz variációkért kapta a minősítést. A RAMA pedig azért a sikerért, hogy hosszú évek alatt végre végleg kilépett a margarin kategóriából, s belépett a „finom családi receptek nélkülözhetetlen összetevője elit körébe”.
Az Unilever büszke a márkái által elért sikerekre és arra, hogy vásárlóinak egy újabb garancia lehet a kiváló minőségre mindennap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >