Kilátás az NIQ világítótoronyból
A POPAI Magyarország októberi találkozóját az NIQ központjában tartották.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A résztvevőket Vágyi Erik ügyvezető köszöntötte, aki a piackutató szerepet mint a gazdasági változások háborgó tengerére kitekintő világítótorony őre jellemezte. A nap háziasszonya és fő előadója Ungi Zsófia retail vertical customer success leader volt, aki Viczkó Szilvia analytics business partnerrel az idei olimpia FMCG-iparágra gyakorolt hatásait mutatta be.
A rendhagyó prezentáció az olimpiát megelőző időszak áttekintése után országonként is bemutatta a sportesemény kiskereskedelmi és vendéglátásra, turizmusra gyakorolt hatását. Az időszak gazdasági győztesei a rendező ország mellett az éremtábla élén elhelyezkedő országok és a „spotlight” kategóriák (chips, ásványvíz, üdítő, jégkrém, pizza, nasik) lettek. Számos esetben a mennyiségi növekedés bizonyította, hogy az olimpiai sportágak, versenyzők és a hozzájuk kapcsolódó, klasszikus és közösségi médiával is támogatott látványos in-store aktivitások bevonják, vonzzák és vásárlásra ösztönzik a fogyasztókat. //
Kapcsolódó cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >