Kijött a Spar Natural termékcsaládja
A Spar 15 féle új terméket dobott piacra az Egyesült Királyságban a Spar Natural brand alatt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/02/6c252481088349bde0c8d8d187f618bb64faf9c3-300x121.jpg)
Öröm az egészséges életmód kedvelőinek
A termékcsalád azokat a fogyasztókat célozza meg, akik egészségesebb életmódra törekednek és kimondottan a természetes alapú termékeket és ételintolerancia-megoldásokat keresik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >